۱۵ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع می شود

سردار شاکرمی گفت: مناسبت میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع)، تعداد ۱۵ هزار بسته معیشتی توسط گروههای جهادی بسیج در سراسر استان در بین خانواده های نیازمند توزیع می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، عصر امروز(۲۸ فروردین) در این مراسم، اظهار کرد:  این کمک‌ها خیلی کار بزرگی نیست و مردم بیشتر از این بر گردن نظام حق دارند، ارج و مقام و منزلت مردم از نگاه اسلامی خیلی بالاتر از این است و منتی هم بر مردم نیست، ما فقط واسطه هستیم و افتخار می کنیم.

 

سردار« جمال شاکرمی» با اشاره به اینکه  ین کمک‌ها یک هدیه معنوی از جانب مقام معظم رهبری و نهادهای مرتبط با ایشان است که تقدیم مردم می شود، گفت: مردم خود صاحب این نظام و مملکت هستند و همه تلاش‌ها بر عهده آنها بوده است و سپاه پاسداران می خواهد ارادت خود را به مردم نشان دهد.

وی تصریح کرد: امروز تاج نوکری مردم بر سرماست، خوشحالیم که این لباس و این جایگاه برای خدمت بیشتر به مردم انتخاب شده است، سپاه از خود مردم است و خوشحالیم که در کنار مردم هستیم.

 

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام یادآور شد: در ادامه رزمایش کمک مومنانه،  امروز به مناسبت میلاد با سعادت امام حسن مجتبی علیه السلام،  تعداد ۱۵ هزار بسته معیشتی توسط گروههای جهادی بسیج در سراسر استان در بین خانواده های نیازمند توزیع می شود.

 

وی ارزش این بسته ها را بالغ بر ۴و نیم میلیارد تومان ذکر کرد و گفت: این بسته ها از محل کمک های سازمان بسیج مستضعفین و بنیاد علوی تهیه شده که با حفظ کرامت در اختیار افراد از قبل شناسایی شده قرار خواهد گرفت.

 

سردار شاکرمی در پایان خاطرنشان کرد: از ابتدای برگزاری رزمایش کمک مومنانه تا کنون تعداد ۲۴۵ هزار بسته معیشتی از محل کمک های سپاه پاسداران، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، بنیاد علوی، آستان قدس رضوی، خیرین و گروه های جهادی بسیج تهیه و در اختیار نیازمندان قرار گرفته است.

کد خبر 1166907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha