حضور مسئولان بین مردم جلب اعتماد عمومی را بدنبال دارد

حجت‌الاسلام و المسلمین عزت زمانی در جلسه شورای اداری شهرستان قروه گفت: حضور مسئولان بین مردم موجب اعتماد سازی بین آنها می‌شو و جلب اعتماد عمومی را بدنبال دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین عزت زمانی معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در جلسه شورای اداری قروه با اشاره به نقش مسئولان در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اظهار کرد: وظیفه مسئولین در قبال بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی فراهم کردن زیرساخت‌ها برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی در سطح جامعه است.

 

حجت‌الاسلام زمانی با اشاره به نقش و وظایف مسئولان در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اذعان کرد: آنچه که در بیانیه گام دوم انقلاب در بین جامعه اسلامی توسط رهبری تنظیم شده باید مسئولان شرایط را برای اجرای این بیانیه برای تمام اقشار جامعه بخصوص قشر جوان و با سیاستگذاری خود نیز زمینه برای ورود به این بیانیه فراهم نمایند.

 

وی با بیان اینکه، در بحث اجرایی کردن بیانیه گام دوم انقلاب مسئولان باید ظرفیتی که در کشور وجود دارد را پای کار بیاورند، خاطر نشان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب عظمت انقلاب را به نمایش می‌گذارد.

 

محور اصلی مطالبات مقام معظم رهبری جهاد تبیین است

 

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در ادامه به موضوع جهاد تبیین پرداخت و گفت: آنچه که امروز باید به آن توجه کنیم تاکید چندین باره مقام معظم رهبری بر مسئله تبیین است و محور اصلی مطالبات ایشان در دیدارهای اخیر همین مسئله است که نگرانی ایشان غلبه جریان تحریف و دروغ و مواجهه دشمن با عناصر مومن در قالب جنگ شناختی است و دو محور اصلی که دشمن در حال مبارزه با جبهه انقلاب است جنگ اقتصادی و جنگ شناختی است.

 

حجت‌الاسلام زمانی بیان کرد: جهاد تبیین امری لازم است که از سوی مقام معظم رهبری بارها بر آن تاکید شد و باید در کشور اجرا شود.

 

وی اظهار داشت: شرایط امروز کشور نیازمند حضور جهادی و میدانی مسئولان است چرا که تراز این مردم بسیار بالا است و باید در شأن و منزلت آنان ارائه خدمت کرد.

 

برای رفع مسائل و مشکلات پیش‌رو باید به صورت جهادی و با روحیه انقلابی کار کرد

 

وی تصریح کرد: برای رفع مسائل و مشکلات پیش‌رو باید به صورت جهادی و با روحیه انقلابی و بطور شبانه روزی با مردم و در کنار مردم بود و برای آنان کار کرد.

 

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی ابراز کرد: حضور مسئولان بین مردم موجب اعتماد سازی در بین مردم می‌شود و دسترسی آسان به مسئولان نیز از نمادهای انقلابی بودن مسئولان است.

 

وی در پایان تصریح کرد: مردم این روزها خادمان خود را از کسانی که تنها وعده می‌دهند تشخیص می‌دهند و می‌دانند چه کسی کار کرده و چه کسی کار نمی‌کند.

 

تکمیل خانه های عالم اولویت تبلیغات اسلامی کردستان است

 

حجت‌الاسلام برومند رازیانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان احداث و تکمیل کردن خانه‌های عالم را اولویت مهم این اداره برشمرد و گفت: ساخت خانه عالم در روستاها براساس نیاز و درخواست روستائیان انجام می‌گیرد.

وی با بیان اینکه ساخت خانه‌های عالم موجب توسعه فرهنگ دینی در روستاها می‌شود، گفت: حضور روحانی در روستاها موجب تقویت مبانی دینی و اعتقادی روستاییان و تعمیق باورهای دینی و رونق گرفتن آیین‌های مذهبی خواهد شد.

پایان پیام

کد خبر 1167456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha