هیچ کلاس درسی در کشور تعطیل نیست

نوری با بیان اینکه هیچ کلاس درسی در کشور تعطیل نیست گفت: تدابیر لازم برای حضور دانش آموزان در مدارس فراهم شده و نگرانی وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «یوسف نوری» امروز( چهارشنبه، ۳۰ فروردین) در حاشیه سفر به آستارا در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دانش‌آموزان سرمایه های نظام هستند و آینده کشور به دست آنان رقم می‌خورد گفت: تمام تلاش ما تعلیم و تربیت دانش آموزان و آموزش مهارت‌های زندگی و رسم صحیحی زندگی کردن بدانها است.

 

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به بازگشایی مدارس بعد از دو سال و اندی تعطیلی به دلیل شیوع کرونا افزود: هم اکنون ۵۶۰ هزار باب کلاس در مدارس دایر است و هیچ کلاس درسی تعطیل نیست و دانش آموزان در مدارس حضور دارند.

 

وی تاکید کرد: تدابیر لازم برای حضور دانش آموزان در مدارس فراهم شده و نگرانی وجود ندارد.

 

نوری با اشاره به دوری دانش آموزان و معلمان از فضای مدارس و بروز برخی مسائل اظهارکرد: این دوری باعث برخی رفتارهای زیستی و پرخاشگرانه شده که با بازگشایی مدارس متاسفانه در برخی موارد شاهد آن هستیم.

 

وی از اولیا خواست تا دانش آموزان را رصد کرده و فشاری بر آنان وارد نکنند و خطاب به مدارس از آنان خواست تا این نوع رفتارها که بعد از دو سال قرنطینه در فضای مدارس ایجاد می شود را درک کنند.

 

نوری با تاکید بر سعه صدر برای رفع مشکلات فرهنگیان چون طرح رتبه بندی خواستار احیا بحث تغدیه دانش آموزی در مدارس شد.

 

 

کد خبر 1167633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha