آمادگی مجموعه  شتاب دهنده متیس در حوزه اقتصادی به مجموعه های فرهنگی و تربیتی

مدیرعامل شتاب دهنده متیس از آمادگی این مجموعه برای حمایت اقتصادی و تامین زیر ساخت برای مجموعه های فرهنگی،تربیتی خبر داد.

«معین تقی پور»، مدیرعامل شتاب دهنده متیس(اولین شتابدهنده در حوزه تربیت،یادگیری و سبک زندگی) در گفت و گو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان با اشاره به فعالیت های این شرکت شتاب دهنده اظهار کرد:حوزه فعالیت این شرکت در زمینه تربیت است و ماموریت ما حمایت از گروهای فعال در عرصه فرهنگ، تربیت و تبدیل آنها به مجموعه های فعال در عرصه فرهنگ و تربیت است، ضمن اینکه تلاش داریم که این مجموعه ها را با اقتصاد فرهنگ آشنا کنیم.

 

مدیرعامل شتاب دهنده متیس با اشاره به این مرکز رسالت اصلی خود را حمایت و ساماندهی استارتاپ هایی می داند که تمرکز بر حوزه تربیت و پرورش انسان دارند،گفت: ما به مجموعه های تربیتی و فرهنگی در محورهای آموزشی، اردویی، محتوایی، سیاستگذاری و شبکه سازی هم ایده ارایه می دهیم و در واقع ما به دنبال سرمایه گذاری بر روی مغزافزار نوآوری در تعلیم و تربیت هستیم. به این معنی که افراد دغدغه مندی که عزم جدی برای حل  مسائل تعلیم و تربیت دارند را شناسایی کرده و مورد حمایت قرار می دهیم تا ایده های خود را در قالب یک جریان مردمی و خودگردان پیاده سازی کنند.

 

 

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 14 گروه در حوزه فرهنگ به روش استارتاپی در شتابدهنده متیس فعالیت دارند،افزود:در حوزه آموزش مجازی و برگزاری دوره های تربیت مربی، پویا نمایی و گرافیک، تولید محصولات چندرسانه ای، حوزه خانواده، کودک و کسب و کار از جمله گروههایی هستد که در شتابدهنده متیس فعالیت دارند.

 

 

تقی پور با اشاره به شعار سال 1401 با عنوان «تولید،دانش بنیان و اشتغال زایی» گفت: مجموعه  شتاب دهنده متیس برای مجموعه های فرهنگی در حوزه تربیتی،فرهنگی که با مشکلات اقتصادی مواجه هستند در صورتی که تمایل دارند مجموعه مولد شوند،کمک اقتصادی می نماید، تا جریان اقتصادی را فعال نماید.

 

مدیرعامل شتاب دهنده متیس از آمادگی این شرکت برای حمایت،پشتیبانی و تامین زیرساخت برای مجموعه هایی که تمایل به فعالیت در این حوزه دارند در استان تهران و سراسر کشور هم خبر داد.

کد خبر 1168665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha