عناصر هویتی سپاه، انقلاب را حفظ کرد

خسروی اسفزار گفت: عناصر هویتی سپاه پاسداران همانند ایمان، حرکت انقلابی و جهادی سبب حفظ انقلاب و کشور شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خوسف، «حسین خسروی اسفزار» امروز (4 اردیبهشت) در جمع مردم خوسف اظهار کرد: در حوزه خارج از کشور، دشمنان؛ بشار اسد را می خواستند سه ماهه ساقط کنند اما نتوانستند.

 

نماینده مردم شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس با اشاره به سخنان خطیب نجف در عراق مبنی بر اینکه اگر نقش محوری سپاه در عراق نبود پایتخت کشورهای اسلامی به خطر می افتاد، افزود: هنر سپاه پاسداران، حفظ اسلام بدون در نظر گرفتن مرزها است، سپاه در شکل گیری جریان مقاومت نقش آفرینی کردند.

 

خسروی ادامه: اسرائیل 263 کیلومتر زیر زمین دیوار کشید اما در مورد ایران مانده اند، از سال 1946 تا امروز، در کنار حزب الله؛ تن اسرائیل به صورت مکرر و بارها به لرزه افتاده است.

 

وی گفت: قدرت پهبادی جمهوری اسلامی برتری هوایی آمریکا را گرفته است، همچنین نیروی دریایی سپاه دو قایق آمریکایی را گرفت که سابقه نداشته است.

 

نماینده مردم شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس با بیان اینکه در آبان ماه گذشته و در جریان اختلافات نفت کشی میان ایران و عراق؛ جنگ یک روزه بین نیروهای سپاه و آمریکا در گرفت که با وجود تجهیزات آمریکا، ایران پیروز میدان شد، گفت: قدرت سپاه  برگرفته از اخلاص، باور و حمایت مردمی از سپاه و نیروهای  انقلاب است.

 

خسروی عنوان کرد: اگر ایران اسلامی بخواهد با دشمن خود مبارزه کند نیازمند هیچ کشوری نیست و به صورت مستقیم خودش وارد عمل می شود؛ مثل سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که جلوی داعش را با اشراف اطلاعاتی کامل گرفت.

 

وی گفت: حفظ انقلاب و دستاوردهای انقلاب هدف تمام گروه های امنیتی  نظامی است، سپاه تاکنون کارنامه موفقی داشته و با اخلاص به کار خود ادامه می دهد و از کشته شدن نمی ترسند.

 

نماینده مردم شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس تصریح کرد: اگر عناصر هویتی سپاه همانند ایمان، حرکت انقلابی و جهادی نبود، کشور از بین می رفت.

 

 

کد خبر 1168942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha