اتفاقی که امروز در فلسطین می افتد، به معنای نابودی انسانیت زیر چکمه های صهیونیست هاست

صدرالحسینی با اشاره به افزایش خشونت ها علیه مردم فلسطین در ماه رمضان گفت: اتفاقی که امروز در فلسطین می افتد، به معنای نابودی انسانیت زیر چکمه های صهیونیست هاست.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سیدرضا صدرالحسینی، کارشناس غرب آسیا در برنامه "رویداد" رادیو گفتگو درباره افزایش خشونت ها علیه مردم فلسطین در ماه رمضان اظهار کرد: معتقدین به ادیان توحیدی بیش از دیگران واکنش نشان می دهند و در رابطه با آزادی فلسطین و قدس و بازگشت مردم این کشور به مام وطن، بیش از 10 سال است که حرکتی جهانی آغاز شده است. بخشی از واقعیت و ظلم به مردم فلسطین در دید سایر مردم قرار گرفته است.

 

وی با اشاره به تجمعات فلسطینی که طی یکی دو سال گذشته افزایش یافته و پیامی برای امریکاست، افزود: اتفاقی که امروز در فلسطین می افتد، به معنای نابودی انسانیت زیر چکمه های صهیونیست هاست و هرچه حمایت ها در کشورهای مختلف و خاصه در روز قدس، بیشتر شود، دو مشخصه پدید می آید. آن هایی که سال ها در حال مبارزه با رژیم صهیونیستی هستند و هزینه های مادی و معنوی متحمل شده اند. بسیاری جوانان فلسطینی در زندان های اسرائیل به پیرمرد تبدیل شدند.

 

این کارشناس غرب آسیا از دیگر دستاوردهای تجمعات ضد اسرائیلی، آن را پیامی به غاصبان دانست و افزود: آن ها تصور می کردند با رسانه هایی که در اختیار دارند، موضوع آرمان فلسطین را به فراموشی می سپارند ولی وقتی این تجمعات گرد هم می آیند، پیامی به غاصبان می رساند که جنایت آن ها فراموش نشدنی است. مردمی که کمترین عواطف انسانی را در خود زنده دارند، حامی کسانی هستند که برای احقاق حق خود در حال مبارزه هستند.

کد خبر 1169143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha