معرفی خدمات ارزشمند انقلاب اسلامی راه مقابله با اهداف سوء دشمن است

حجت الاسلام صابری با بیان اینکه دشمن با هزینه های بسیار کلان در جهت کارآمدی نظام اسلامی برآمده است، گفت: معرفی خدمات ارزشمند انقلاب اسلامی یکی از راههای مقابله با تبلیغات سوء دشمن است.

حجت الاسلام صابری  رییس موزه ملی قران در مورد جهاد تبیین با توجه به تاکیدات رهبر انقلاب در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان  گفت: حقایقی در مورد انقلاب اسلامی مورد تهاجم و در معرض اسیب قرار گرفته است و امروز شاهد تبلیغات و هجمه های گسترده دشمن علیه انقلاب اسلامی هستیم و دشمن با هزینه های بسیار کلان در جهت اثبات ناکارامدی نظام بر امده از اسلام است.

 

رییس موزه ملی قرآن افزود: ما براساس رهنمود رهبری باید به تبیین ارزهاشهای انقلاب  و ارزشهای دینی بپردازیم و نسبت به معرفی و حدمات ارزشمند انقلاب اقدام کنیم و وحدت کلمه و تلاش برای حفظ دستاوردهای انقلاب را مشخص کنیم و تصویر درستی از آرمانهای انقلاب و قران را به خوبی  نشان دهیم.

 

حجت الاسلام صابری تصریح کرد: مردم باید اگاه باشند که دشمنی دشمنان انقلاب براساس دشمنی انها با عزت و اقتدار و سربلندی نقلاب است و باید در راه تعالیم قرانی حرکت و اسیب شناسی و ضعف های خود را شناسایی کنیم. 

کد خبر 1169471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha