مردم آستارا در شب‌های قدر ۴۲ واحد خون اهدا کردند

کریم‌زاده گفت: مردم نوعدوست بندر آستارا در شب‌های قدر امسال، ۴۲ واحد خون به نیازمندان اهدا کردند.

«عبدالله کریم‌زاده» دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، اظهارکرد: در شب‌های قدر امسال، ۴۸ نفر به پایگاه انتقال خون بندر آستارا مراجعه کردند که از این تعداد ۴۲ نفر موفق به اهدای خون شدند.

 

مسئول پایگاه انتقال خون بندر آستارا با بیان‌اینکه از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون ۲۹۱ نفر برای اهدای خون به پایگاه مراجعه کرده‌اند، افزود: از این تعداد ۲۴۴ نفر موفق به اهدای خون شدند.

 

وی با اشاره به اینکه از ابتدای ماه مبارک رمضان، پویش نذر خون به منظور سلامت بیماران در شهرستان آستارا آغاز شده است، تصریح‌کرد: این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد و شهروندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه انتقال خون به نیازمندان خون اهدا کنند.

 

کریم‌زاده گفت: پایگاه انتقال خون بندر آستارا همه روزه به جزء روزهای تعطیل از ساعت ۸ صبح تا ۱۲:۳۰ برای اهدای خون شهروندان به نیازمندان دایر است.

 

مسئول پایگاه انتقال خون بندر آستارا اضافه‌کرد: با توجه به اینکه نیاز به خون و فرآورده‌های خونی همیشگی است، از  اهداکنندگان خواهشمندیم همواره یاریگر انتقال خون  شهرستان در تامین نیاز بیماران در این زمینه باشند.

 

کریم‌زاده با بیان‌اینکه همه دستورالعمل‌های بهداشتی در مرکز انتقال خون رعایت می‌شود و نگرانی بابت مراجعه به پایگاه وجود ندارد، خاطرنشان‌کرد: پایگاه انتقال خون آستارا در محوطه اورژانس سابق میزبان شهروندان برای اهدای خون است.

کد خبر 1170355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha