روز قدس، روز اعلام همبستگی با آرمان های فلسطین است

فرمانده گردان ۱۱۷ امام حسین (ع) آران و بیدگل گفت: روز قدس، فرصتی برای تجدید میثاق امت اسلامی با آرمان بزرگ آزادی قدس شریف از چنگال رژیم جعلی صهیونیستی و روز اعلام همبستگی با آرمان های فلسطین است.

سرگرد پاسدار سید جعفر محسنی مقدم صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: روز قدس، فرصتی برای تجدید میثاق امت اسلامی با آرمان بزرگ آزادی قدس شریف از چنگال رژیم جعلی صهیونیستی و روز اعلام همبستگی با آرمان های فلسطین است.

 

فرمانده گردان ۱۱۷ امام حسین (ع) آران و بیدگل افزود: روز قدس روز تقویت نماد وحدت و اقتدار مسلمین با راهبرد مقاومت و مبارزه به عنوان تنها گزینه روی میز در برابر جبهه استکباری صهیونیستی است تا این پیام را به همه دنیا در بر داشته باشد که سلفی های متوحش نوین غربی هرگز تعبیر رویاهای خود را در اشغال و چپاول منافع مسلمانان نخواهند دید.

 

محسنی مقدم در ادامه بیان داشت: جبهه مقاومت و امت سربلند جهان اسلام با عزمی جزم و با تمام توان در برابر هیمنه پوشالی نظام شیطانی جنایت پیشه غرب خواهند ایستاد و به هیچ وجه اجازه نخواهند داد که خواب های آشفته دشمنان اسلام و خیانت سران مرتجع عربی با پشت کردن به مسئله اول سیاسی دنیای اسلام و خیانت به آرمان فلسطین با پیمان های خیالی و متوهمانه امنیتی و نظامی با رژیم کودک کش اسراییل تعبیر به واقعیت شود.


وی خاطر نشان کرد: روز قدس، یادگار مقدس امام راحل خمینی کبیر (قدس سره ) است که با نگاهی حکیمانه و راهبردی از همان ابتدای استقرار انقلاب اسلامی، نهال امید و مبارزه با استکبار و صهیونیست جهانی را در قلوب مسلمین جهان نشاند .

 

فرمانده گردان ۱۱۷ امام حسین (ع) آران و بیدگل ادامه داد: مسئله فلسطین و آزادی قدس در نزد ملل مسلمان و آزاده هرگز فراموش شدنی نیست و محور مقاومت یکپارچه بدنبال پاک کردن اثر نجاست رژیم صهیونیستی از سرزمین های اشغالی و رد پای آنان در دیگر کشورهای در منطقه هستند.

 

سرگرد محسنی مقدم اظهار داشت: روز قدس امسال همراه با اوج گیری مبارزات ملت فلسطین و وقوع انتفاضه سوم در سرزمین های اشغالی در آزاد سازی قدس شریف است که وقوع این تحولات بسیار مهم جاری در سرزمین‌های اشغالی را می توان نقطه عطفی گسترده تر در مشی مبارزه امت اسلامی و ملت مردم مظلوم فلسطینی علیه رژیم جعلی ، کودک کش و موقت صهیونیستی توصیف کرد.

 

وی افزود: خط سازش سران رژیم های مرتجع و ضعیف عربی منطقه در دو سال گذشته در راستای عادی سازی روابط با رژیم غاصب به دنبال خرید زمان برای جلوگیری از محو و نابودی خود و این غده سرطانی و جرثومه فساد در منطقه خاورمیانه به صورت آشکار و نمایان رفته اند.


فرمانده گردان ۱۱۷ امام حسین (ع) آران و بیدگل ادامه داد: مردم شهید پرور شهرستان آران و بیدگل امسال همچون سال های گذشته با شرکت در مراسم روز جهانی قدس انزجار خود را از صهونیست جهانی اعلام خواهد کرد و نقش ماندگار دیگری در حمایت و روحیه بخشی به مبارزان فلسطینی و سایر رزمندگان محور مقاومت در اعتقاد راسخ به مکتب و فرهنگ سلیمانی ایفا خواهند کرد./

کد خبر 1170650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha