نشست «شهید مطهری و امتداد اجتماعی حکمت و فلسفه اسلامی» برگزار می‌شود

به مناسبت سالگرد شهادت شهید مرتضی مطهری، نشست «شهید مطهری و امتداد اجتماعی حکمت و فلسفه اسلامی» به همت موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه اسلامی به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان،‌ به مناسبت سالگرد شهادت شهید مرتضی مطهری، نشست «شهید مطهری و امتداد اجتماعی حکمت و فلسفه اسلامی» به همت موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه اسلامی در روز شنبه، 10 اردیبهشت 1401، ساعت 11 الی 13 به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود.
 

به مناسبت سالگرد شهادت شهید مرتضی مطهری، نشست «شهید مطهری و امتداد اجتماعی حکمت و فلسفه اسلامی» به همت موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه اسلامی در روز شنبه، 10 اردیبهشت 1401، ساعت 11 الی 13 به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

در این نشست دکتر غلامحسین ابراهیمی دینانی (به صورت مجازی)، دکتر رضا داوری اردکانی (به صورت مجازی)، دکتر غلامرضا اعوانی، دکتر علی لاریجانی و دکتر احمدحسین شریفی، رئیس موسسه، به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

گفتنی است که این نشست به صورت مجازی و حضوری برگزار می‌شود. علاقه‌مندان به مشارکت حضوری می‌توانند با مراجعه به این آدرس (خیابان نوفل‌لوشاتو، خیابان آراکلیان، پلاک 4، موسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران) در این نشست شرکت کنند. همچنین، علاقه‌مندان به مشارکت مجازی هم می‌توانند با مراجعه به این آدرس، در این نشست شرکت کنند.

کد خبر 1170804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha