رژیم کودک‌کش صهیونسیتی به محور تامین امنیت نظام استکباری تبدیل شده است

حجت‌الاسلام روحانی با تاکید بر اینکه فلسطین به مصالح ملی و مذهبی ما وابسته است اسرائیل را محور شرارت در منطقه و کل جهان دانست و گفت: رژیم کودک‌کش صهیونسیتی به محور تامین امنیت نظام استکباری تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت‌الاسلام «تقی روحانی» امروز (جمعه، ۹ اردیبهشت) در خطبه‌های اول آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان رودسر اظهار داشت: در این جمعه از ماه مبارک رمضان خودم و همه شما برادران و خواهران ایمانی را به رعایت تقوای الهی دعوت می‌کنم.

 

امام جمعه شهرستان رودسر با بیان اینکه آیه ۲۱ سوره مبارکه نور راه رسیدن به تقوا را به ما نشان داده است عنوان کرد: در این آیه شریفه آمده شمایی که ایمان آورده‌اید از گامهای شیطان پیروی نکنید زیرا شیطان قدم به قدم حرکت کرده و ما را از خداوند و راه انبیا الهی و اهل بیت(ع) دور می‌کند. 

 

روحانی تصریح کرد: هر کسی می خواهد پیرو محمد و آل محمد (ص) باشد راهش این است که از سیره و منش ایشان تبعیت کند زیرا این راه همان راه اصلی به سوی تقرب به خداوند متعال و راه تقوای الهی است.

 

وی اضافه کرد: ماه مبارک رمضان رو به پایان است، این ماه عزیز فرصتی طلایی برای همه ما برای تقرب به سمت خداوند متعال و کسب تقوای الهی است بنابراین باید این فرصت را غنیمت بشماریم. 

 

امام جمعه شهرستان رودسر در خطبه‌های دوم آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان رودسر اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی توصیه کرده تا مردم دز سوم واکسن را تزریق کنند و انتظار داریم مردم هم در این مسیر همراهی و همکاری کنند.

 

روحانی ضمن اشاره به بازدید استاندار گیلان از تصفیه خانه طول لات و دستور اکید ایشان برای حل مشکل آب منطقه ابراز داشت: امیدواریم با افتتاح این تصفیه خانه حجم زیادی از مشکلات مردم در حوزه آب آشامیدنی حل شود و در همینجا از تمام مسئولانی که به فکر هستند  تشکر و قدردانی می‌کنم.

 

وی ادامه داد: خانمی این روزها آمده قرآن را زیر سوال برده به پیغمبر اکرم(ص) توهین و به شهید حاج قاسم سلیمانی جسارت کرده در حالیکه مشخص است که در فتنه سال ۸۸ رئیس این خانواده چه نقشی ایفا کرد.

 

امام جمعه شهرستان رودسر افزود: به رئیس قوه قضائیه و به دستگاه قضایی عرض می‌کنم، نمی دانم این خانم چرا صیانت پیدا کرده و هر چه دلش می خواهد می‌گوید در حالیکه وقتی سلمان رشدی ملعون آن توهین را انجام داد همه دیدند چه بلایی بر سرش آمد، بنابراین چرا منتظرید رهبر معظم از خودشان خرج کنند و برخورد نمی‌کنید. 

 

روحانی نگرانی مقام معظم رهبری در باب ترویج اباحه گری و تقدس زدایی توسط برخی افراد را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: از رئیس دستگاه قضایی میخواهم این خانم را سر جایش بنشاند والا ملت ایران اسلامی و انقلابی خودشان این کار را انجام خواهند داد.

 

وی اذعان کرد: اینکه رهبر معظم انقلاب فرمان به جهاد تبیین می‌دهند دقیقا برای همین موارد است زیرا برخی از شیاطین انس می‌آیند و حرف هایی می‌زنند و ذهن نسل‌های جدید را متلاشی می‌کنند در حالیکه آزادی بیان مرز دارد و کسی حق ندارد به آرمانهای ما و شهدایمان جسارت کند.

 

امام جمعه شهرستان رودسر نامگذاری روز جهانی قدس توسط امام خمینی (ره) در جمعه ماه مبارک رمضان را حرکتی عظیم و تاریخی خواند و یادآور شد: ملت ایران اسلامی و سایر ملل اسلام بیدار شده‌اند و نخواهند گذاشت امثال رژیم کودک کش، غاصب و جنایتکار صهیونیستی و دوستانش خواب آرام داشته باشد.

 

روحانی با تاکید بر اینکه ثمرات این پشتیبانی از آرمان فلسطین آشکار شده است افزود: روزی فلسطینیان با سنگ به جنگ ارتش تا دندان مسلح صهیونیستی می‌رفتند اما امروز تا این رژیم غلطی انجام دهد ۵۰۰ موشک به طرفش شلیک میشود درحالیکه صهیونیست‌ها هیچ وقت چنین روزهایی را پیش بینی نمی‌کردند و این همان میراث بنیانگذار انقلاب اسلامی است.

 

وی با تاکید بر اینکه امروز راهپیمایی روز جهانی قدس در ۸۹ کشور برپا و فریاد مرگ بر اسرائیل در پنج قاره جهان بلند شده است اظهار داشت: همه باید بدانیم عده‌ای حرفهای بی ربطی می زنند که اوج آن در فتنه ۸۸ بود و الان هم همان افکار غلط در حال تزریق است.

 

امام جمعه شهرستان رودسر افزود: مسأله فلسطین تا آزادی کامل بیت‌المقدس هرگز کهنه نخواهد شد و اجاره این کار را نمی‌دهیم چون مسأله فلسطین به یک حزب و گروه وابسته نیست و مسأله ای فراتر از اشغالگری و اینگونه موارد است.

 

روحانی اضافه کرد: کجای دنیا سراغ دارید که رژیمی بیاید و کشوری را اشغال و ملت آن کشور و سرزمین را از خاکش اخراج کند و این همان کاری است که در فلسطین انجام دادند و ملت آن را با از بین بردن موجودیتش آواره کردند. 

 

وی ایجاد رژیمی جعلی در قلب جهان اسلام و برخورد با اسلام را مهمترین هدف از شکل گیری رژیم صهیونسیتی دانست و گفت: آنها می‌خواستند در قلب جهان اسلام رخنه کنند که با این اقدام این کار را کردند تا انتقام جنگهای صلیبی را گرفته و جلوی قدرت بزرگ اسلام در منطقه را سد کنند.

 

امام جمعه شهرستان رودسر ادامه داد: امروز صهیونیست‌های جنایتکار کارشان به جایی رسیده که در همان مرز نوار غزه و رام الله گیر کرده‌اند و نمی‌توانند راه به جایی ببرند در حالیکه روزی خواب از فرات تا نیل را در سر می‌پروراندند و چنین سیاستی را دنبال می‌کردند. 

 

روحانی با تاکید بر اینکه فلسطین به مصالح ملی و مذهبی ما وابستگی دارد اسرائیل را محور شرارت در منطقه و کل جهان دانست و ابراز داشت: همه دیدیم که چگونه صهیونیست‌ها یورش برده و در مسجدالاقصی نمازگزاران را به گلوله بستند و جنایت می‌کنند.  

 

وی خاطرنشان کرد: امروز رژیم غاصب و کودک کش صهیونسیتی به محور تامین امنیت نظام استکباری از آمریکایی‌ها و اروپایی ها تبدیل شده است و می‌خواهند از این طریق بر جهان مسلط شده و دنیا را غارت کنند اما با بیداری جهان اسلام این هدف با شکست مواجه شده و جبهه مقاومت در همه جا خواب آرام را از این رژیم جعلی گرفته است.

 

کد خبر 1170863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha