دانش آموزان فعال حوزه کتابخوانی حمایت شوند

عابدی خواستار حمایت از دانش آموزان فعال حوزه های کتابخوانی و نویسندگی شد و گفت: برنامه های مشترک حوزه ترویج فرهنگ کتابخوانی اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرستان ساری، «مصطفی عابدی» امروز(۱۱ اردیبهشت ماه) در دیدار با مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران از اجرای برنامه های مشترک حوزه ترویج فرهنگ کتابخوانی خبر داد.

 

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران تصریح کرد: با وجود شبکه های اجتماعی و اثرات بعضاً مخرّب آنها، هدف غایی آموزش و پرورش بالا رفتن سطح مطالعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین دانش آموزان است.

 

عابدی با اشاره به اینکه در حوزه مطالعه هیچ چیزی جای کتاب را نمی گیرد خاطرنشان کرد: نهاد کتابخانه های عمومی به عنوان مکمل فعالیت های گسترده آموزش و پرورش در فرهنگ سازی مطالعه موثر است.

 

وی خواستار حمایت از دانش آموزان فعال حوزه کتابخوانی و نویسندگی شد.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران ضمن تبریک انتصاب و آرزوی موفقیت این هفته و روز معلم را گرامی داشت و با اشاره به اهداف مشترک دو نهاد کتابخانه های عمومی و آموزش و پرورش، بر اهمیت هم افزایی در انجام فعالیت های فرهنگی و کتابخوانی تاکید کرد.

 

«آرزو ولیپور» برقراری ارتباط موثر میان کتابخانه های مدارس و کتابخانه های عمومی هم جوار آن را در پیشرفت علمی و فرهنگی دانش آموزان و ساختن نسل آینده موثر دانست.

 

وی گسترش همکاری ها در زمینه سازماندهی کتابخانه های مدارس، فعالیت های فرهنگی و آموزشی و برنامه های فرهنگی مشترک از دیگر محور های مورد بحث در این دیدار بود.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران خاطرنشان کرد: همکاری و مشارکت در اجرای برنامه های مختلف موجب تاثیر فراوان آن برنامه در اجتماع شده و نتایج خوبی به دست آمده است.

 

کد خبر 1171680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha