جهاد تبیین شهید مطهری، الگویی برای همه اساتید و معلمان

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم گفت: جهاد تبیینی که شهید مطهری پرچمدار آن بود، حقیقتاً الگوی همه اساتید و معلمان ایران اسلامی است.

حجت الاسلام اسماعیل امیرزاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم ضمن گرامیداشت سالروز شهادت استاد مطهری و روز معلم اظهار داشت: به تعبیر رسای مقام معظم رهبری از جمله مهم ترین شاخصه ها و ویژگی های شهید مطهری، مسئولیت شناسی و تکلیف گرایی ایشان بود.

 

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم افزود: این شهید والامقام شخصیتی بود که قبل از هر چیز رسالت و مسئولیت خود را در حوزه و دانشگاه به درستی شناخت و بعد از این شناخت به درستی به ادای تکلیفش پرداخت و در چنین روزی نیز با شهادت خویش نشان داد که حقیقتاً در این مسیر تا آخرین لحظه حیات دنیوی، ثابت و استوار مانده است.

 

وی همچنین گفت: استاد مطهری ضمن اشرافیت نسبت به منابع دینی و آموزه های قرآن و اهل بیت(ع)، با شرایط و اقتضائات دنیای جدید و محیط دانشگاه به خوبی آشنا بود و لذا توانست در مسیر هدایت نسل جوان و جهاد تبیین، عملکرد عالی داشته باشد تا جایی که بعد از گذشت 43 سال از زمان شهادت این بزرگوار، همچنان آثار و اندیشه هایش ، هدایتگر و جریان ساز است.

 

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم با بیان این که روش و سیره شهید مطهری به خصوص در عرصه جهاد تبیین، الگوی همه اساتید و معلمان است، گفت: معلمی حقیقتاً شغل انبیاء است چرا که با هدایت افراد جامعه و تربیت نسل سر و کار دارد و ان شاءالله همه معلمین و اساتید گرانقدر حوزوی و دانشگاهی در این مسیر نورانی با عنایت حق تعالی، روز به روز توفیقات بیشتری داشته باشند.

 

 

کد خبر 1171781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha