خیرخواهی توفیقی از درگاه الهی به مردم است/ آزادی ۳۰۰ زندانی جرائم غیرعمد

حجت الاسلام جعفری گفت: خیرخواهی و کمک به رفع نیازهای جامعه توفیقی از درگاه الهی به افراد خواهان این درجه و مقام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام «اسدالله جعفری« شامگاه دوشنبه در ویژه برنامه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد استان اصفهان در جمع خیرین، متولیان برگزاری این برنامه و مردم اظهارداشت: در ادعیه ماه مبارک رمضان خواهان رفع گرفتاری مردم و آزادی و گذر از مشکلات بودیم که این درخواست ها عنایتی شد تا بتوانیم در همین مسیر قدم برداریم.

 

رئیس کل دادگستری استان اصفهان افزود: خیرخواهی و کمک به رفع نیازهای جامعه توفیقی از درگاه الهی به افراد خواهان این درجه و مقام است که مایه سعادتمندی فردی و اجتماعی می شود.

وی ادامه داد: تلاش برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد تلاش منحصر به فرد و مهمی بود که امسال با قدرت و توان بالایی انجام و تمام استان اصفهان درگیر آن بودند.

 

حجت الاسلام جعفری با بیان اینکه در این یک ماه 48 جشن گلریزان برگزار شد، تصریح کرد: همه حوزه های قضایی شهرستانی و بخش ها فعال شدند و هر کس به اندازه توان خود ایفا سهم داشتند.

 

وی یادآورشد: نیت خیرخواهی مردم استان اصفهان سبب این حماسه بزرگ برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و کمک به خانواده های آنان شد.

 

آزادی 300 زندانی جرائم غیرعمد

 

رئیس کل دادگستری استان اصفهان با بیان اینکه بیش از 300 زندانی جرائم غیرعمد استان در این یک ماه آزاد شدند، تصریح کرد: خیرین و مردم 500 میلیارد ریال به این برنامه کمک کردند که نیمی از آن نقدی و مابقی چک و تعهد مالی بود که در محقق می شود.

وی ادامه داد: این میزان کمک سه برابر سال گذشته بوده و در کل کشور بی نظیر و فاصله زیادی با استان رتبه دوم کشور داشته که نشان از همدلی مردم و خیرخواهی آنان بوده است.

 

حجت الاسلام جعفری فراگیری این فرهنگ خیرخواهی را مهم خواند و اذعان داشت: باید گفتمان آن در سراسر کشور ایجاد و اعلام گزارش و نتایج آن به قوه قضاییه برای فراگیری بیشتر این سنت انجام می شود.

وی یادآورشد: مشارکت مردم بیش از پیش بینی قبل از برنامه بود که اتفاقات مهمی رقم خورد

کد خبر 1172100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha