بسیج سازندگی پیشگام در امر خدمت رسانی به محرومین و محرومیت زدایی

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با اشاره به اینکه بسیج سازندگی همواره پیشگام در امر خدمت رسانی به محرومین بوده است، گفت: این نیروی خدوم با تلاش ها و خدمات خود امید را در بین مناطق محروم زنده کرد و در بسیاری از بحران ها تهدیدات را به فرصت تبدیل کرده است.

آیت‌الله «قربانعلی دری‌نجف‌آبادی» ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفدهم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس بسیج سازندگی، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: بسیج سازندگی در طول فعالیت خود گام های مهمی در راستای خدمت به اقشار مختلف جامعه برداشته است و همواره در راستای سازندگی ایران اسلامی تلاش می کند. 

 

نماینده ولی فقه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، سالروز تشکیل بسیج سازندگی را نماد خدمت، ایثار و از خودگذشتگی برای مردم دانست و ادامه داد: این نهاد به برکت انقلاب اسلامی در کشور ایجاد شده و جوانان باید از این فرصت به خوبی استفاده کنند.

 

وی با اشاره به اینکه بسیج سازندگی همواره پیشگام در امر خدمت رسانی به محرومین و محرومیت زدایی است، ادامه داد: این نیروی خدوم با تلاش ها و خدمات خود امید را در بین مناطق محروم زنده کرده و در بسیاری از حوادث و بحران ها همچون سیل، زلزله و کرونا تهدیدات را به فرصت های بزرگ تبدیل کرده است.

 

بسیج سازندگی برآیندی از نیروهای دلسوز و انقلابی است
 

آیت الله دری نجف آبادی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه بسیج سازندگی برآیندی از نیروهای دلسوز و انقلابی است، ادامه داد: توسعه و ترویج فرهنگ جهاد، ایثار و خدمت صادقانه به مردم از ویژگی های برجسته بسیج سازندگی است. 

 

این مقام ارشد استان به اهمیت فعالیت و تلاش بسیج سازندگی در گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: بسیج سازندگی علاوه بر انجام رسالت های خود، در این ماموریت ها موفق عمل کرده چرا که در گام دوم انقلاب کشور نیازمند روحیه جهاد، ایثار و فرهنگ خدمت به مردم است. 

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه جهادگران بسیج سازندگی با اخلاص و ایمان واقعی به خداوند و تاسی از مکتب شهدای انقلاب اسلامی وارد میدان خدمت رسانی به مردم می شوند، گفت: این عزیزان که بیشتر از قشر جوان و نوجوان هستند بهترین روزهای عمر خود را در خدمت رسانی به مردم سپری می کنند.

 

وی همچنین به اقدامات بسیج سازندگی در حوزه های اشتغال، آموزش، بهداشت و درمان، محرومیت زدایی، عمرانی، فرهنگی، آبرسانی و کشاورزی و... نیز اشاره کرد و گفت: این فعالیت ها، موجب احیای روستاها و امید مردم در مناطق محروم شده و باید با قوت ادامه دار باشد. 

 

به گفته آیت الله دری نجف آبادی، دولت و مجلس و سایر دستگاه ها نیز باید بسیج سازندگی را حمایت و پشتیبانی کنند.

 

بسیج سازندگی استان الگویی ماندگار برای سایر دستگاه ها
 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به فعالیت غعالیت های بسیج سازندگی استان مرکزی در طول چندین سال گذشته، بیان کرد: به لطف خدا و تلاش جهادگران بسیجی در طول سال های اخیر اقدامات قابل توجهی در حوزه ها و مناطق مختلف انجام شده است و از خدمت به استان های معین در سیل و زلزله کرمانشاه تا خدمت به مناطق محروم سیستان و بلوچستان و خدمت رسانی در استان مرکزی عملکرد این سازمان خدمت رسان را درخشان جلوه می دهد. 

 

امام جمعه اراک فعالیت های بسیج سازندگی استان را الگویی ماندگار برای سایر دستگاه ها و استان ها دانست و بیان کرد: جهادگران بسیجی موتور محرکه قوی شدن ایران اسلامی هستند.

کد خبر 1172801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha