باید دانش آموزانی در تراز انقلاب اسلامی برای زمینه سازی ظهور تربیت کرد

آیت الله حسینی گفت: امروز بعد از استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید دانش آموزانی در تراز انقلاب تربیت شوند تا زمینه ساز ظهور حضرت مهدی (عج) باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» امروز (17 اردیبهشت ماه) در آئین تجلیل از معلمان نمونه استان کهگیلویه و بویراحمد که در سالن شهید مطهری یاسوج سازمان آموزش و پرورش استان برگزار شد، اظهار کرد: جایگاه معلم در نظام ارزشی انسان جایگاه بزرگی بوده و همه قدر معلم و جایگاه رفیع آنها را حرمت دانستند.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج با بیان اینکه اگر خواهان رشد کشور در ابعاد مختلف هستیم، باید قدر جایگاه معلم دانسته شود، گفت: انقلاب اسلامی با شکوه و عظمت آن که کره خاکی و آسمان و ملکوت را تحت تاثیر خود قرار داده، مدیون آموزش و پرورش است تا دانش آموزانی تربیت شوند و در جریان انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی شهید شوند و انقلاب مستحکم شود.

 

وی حرکت و آرمان های انقلاب اسلامی ایران را مدیون معلمان دانست و افزود: معلمان گرانقدر ما وظیفه سنگینی برعهده دارند و باید دانش آموزانی تربیت کنند تا انقلاب اسلامی مستحکم و زمینه ظهور انقلاب حضرت مهدی (عج) را رقم بزنند.

 

آیت الله حسینی خاطرنشان کرد: امروز باید برای توجه به رشد و کیفیت آموزش و پرورش به زیرساخت ها در حوزه ساخت مدارس و رفع مشکلات آنها گام برداشت.

 

امام جمعه یاسوج یادآور شد: امروز بعد از استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید دانش آموزانی در تراز انقلاب تربیت شوند تا زمینه ساز ظهور حضرت مهدی (عج) باشند.

 

وی خاطرنشان کرد:فرزندان ایران اسلامی در این زمینه پیشگام هستند و آموزش و پرورش با توجه به ظرفیت خود این توانایی را دارد تا فرزندانی تربیت کند که در آینده انقلاب مهدوی را رقم بزنند.

 

آیت الله حسینی ضمن تاکید بر اینکه همه مسئولان باید به مشکلات معلمان و آموزش و پرورش توجه لازم را داشته باشند، گفت: ساختمان برخی مدارس و کلاس های کانکسی در شان دانش آموزان و معلمان نیست، زیرا معلم باید در فضایی آرام مشغول تعلیم و تربیت دانش آموزان باشد.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن اشاره به اینکه فضای مجازی نمی تواند فضای رشد، تحصیل و تدریس برای دانش آموزان باشد، گفت: باید تلاش مضاعفی برای جبران شرایط سخت کرونایی که در دو سال گذشته ایجاد شد، صورت گیرد.

کد خبر 1172808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha