اصغر آذربایجانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان منصوب شد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی «اصغر آذربایجانی« را به سمت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان منصوب و از زحمات حجت الاسلام معتمدی تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «مهدی اسماعیلی« در طی حکمی اصغر آذربایجانی را به سمت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان منصوب کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکم انتصاب مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی تدوین سند تحول و نقشه راه فرهنگی، هنری و رسانه‌ای استان، همکاری فرهنگی مستمر و ایجاد تعامل مناسب با مسئولان استانی و شهرستانی، تقویت و حمایت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، گسترش اقدامات فرهنگی اثربخش و استعدادپروری، توجه به مناطق کمتر برخوردار، کادرسازی، تقویت جایگاه و وظیفه نظارتی، برقراری ارتباط حسنه و صمیمی با اهالی فرهنگ، هنر و

رسانه استان و تکریم ایشان، تقویت جایگاه دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی، تقویت روحیه عزت و خود باوری ملی، رشد فضائل اخلاقی، اقتصاد مقاومتی و تولید ملی، استحکام نهاد خانواده و افزایش جمعیت، امیدآفرینی و نشاط فردی و اجتماعی و تعظیم شعائر اسلامی با اجرای برنامه های فرهنگی، همکاری کامل با معاونت‌های تخصصی و بخش‌های ستادی وزارت‌خانه و اجرای سیاست های دولت سیزدهم را مورد تاکید قرار داد.

 

وی همچنین بر مشورت نخبگان فکری و فرهنگی با تکیه بر ظرفیت‌های گوناگون بومی برای تدوین سند تحول فرهنگی استان را مورد توجه قرار داده است.

 

«اصغر آذربایجانی« پیش از این عضو شورای شهر اصفهان، مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان، قائم مقام مدیرکل صدا و سیمای اصفهان، سردبیر روزنامه اصفهان زیبا و عضو هیئت منصفه مطبوعات استان اصفهان بوده است.

وی در حال حاضر دانشجوی رشته دکتری مدیریت رسانه و دارای کارشناسی ارشد مدیریت و برنامه ریزی فرهنگی است.

کد خبر 1172948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha