علوم دانش بنیان برای حل معضلات جامعه کارگشا است/همت مجلس برای اصلاح ساختارها

آزاد با اشاره به نامگذاری سال و تاثیرات علوم دانش بنیان گفت: علوم دانش بنیان و شرکت های مبتنی بر این اصل برای حل معضلات جامعه کارگشا هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «الهام آزاد« شامگاه شنبه(17 اردیبهشت) در جلسه شورای اداری اصفهان به شعار سال و ضرورت توجه به آن اشاره کرد و اظهارداشت: علوم جدید و روش های نوین برای توسعه اقتصادی و پیشرفت تولید کارگشا بوده و با توجه به نامگذاری سال به این سمت برویم.

 

نماینده مردم نایین و خور و بیابانک افزود: علوم دانش بنیان و شرکت های مبتنی بر این اصل برای حل معضلات جامعه کارگشا هستند که رفع موانع پیش رو ضرورت داشته و همه باید در این مسیر کار کنند.

وی توجه به اقتصاد مقاومتی را مهم خواند و خاطرنشان کرد: یکی از مولفه های موثر در رفع معضلات اقتصادی همین موضوع است که در کنار توسعه علمی به نقطه مطلوبی خواهیم رسید.

 

همت مجلس برای اصلاح ساختارها

 

آزاد به تعامل بین مجلس و دولت اشاره کرد و اذعان داشت: اصلاح ساختارها در راستای تحقق برنامه های دولت و برنامه های بلند مدت در مجلس انجام و نمایندگان به این امر اهتمام دارند.

 

وی ادامه داد: باید موانع مورد بررسی و راهکارها را ارائه شود تا مسئولان در قوای مختلف همت خود را برای ایفا نقش بکار گیرند.

نماینده نایین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: طرح جهش مسکن و حمایت از شرکت های دانش بنیان نیازمند کار و همت مضاعف است که همه در این مسیر باید نقش خو د را ایفا کنند.

کد خبر 1173049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha