نشست هم اندیشی موسسات فرهنگی هنری و قرآنی جنوب کرمان در جیرفت برگزار شد

ظهر امروز ۱۸ نشست هم اندیشی موسسات فرهنگی، هنری و قرآنی جنوب کرمان با محوریت اعتبارات جدول ۱۷ با موضوع کاهش آسیب های اجتماعی در سالن کنفرانس اداره کل ارشاد اسلامی جنوب کرمان با حضور معاون فرهنگی و هنری و رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل و مدیران موسسات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز ۱۸ نشست هم اندیشی موسسات فرهنگی، هنری و قرآنی جنوب کرمان با محوریت اعتبارات جدول 17 با موضوع کاهش آسیب های اجتماعی در سالن کنفرانس اداره کل ارشاد اسلامی جنوب کرمان با حضور معاون فرهنگی و هنری و رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل و مدیران موسسات برگزار شد.

 

«حسن احمد یوسفی» در این نشست، گفت: اگر می‌خواهیم جامعه‌ای سعادتمند داشته باشیم و مسیر تعالی و ترقی را هرچه سریع‌تر بپیماییم یک راه بیشتر نداریم و آن راه نیز تقویت روحیه فرهنگی و قرآنی در جامعه است.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان تصریح کرد: همچنین این مهم علاوه بر تضمین سعادت در دنیا و آخرت، متضمن امروزی موفق و آینده‌ای روشن برای کشورمان خواهد بود.

 

وی بیان کرد: با توجه به تصمیمات پنجمین نشست کمیته قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور اعتبارات موضوع ردیف های متمرکز یارانه ای تحت عنوان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کمک به سایر نهادهای دینی و فرهنگی این مهم لحاظ شد.

 

احمدیوسفی هدف از اجرای این طرح را کاهش آسیب های اجتماعی و فرهنگی منطقه دانست و خاطرنشان کرد: بررسی طرح های ارائه شده توسط موسسه به منظور رفع آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی از طریق فعالیت های فرهنگی هنری، دینی و قرآنی از اهداف این مهم است.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان اظهار کرد: باید از این فرصت پیش آمده برای کاهش آسیب های منطقه نهایت بهره را برد.

 

وی عنوان کرد: موسسات فرهنگی و قرآنی، یکی از واحدهایی هستند که با وجود این که  در دوران شیوع بیماری کرونا با مشکلاتی مواجه شدند اما در راستای وظیفه و رسالت  خود با تحمل تمام سختی‌ها اجازه نداده‌اند که فعالیت و آموزش با تعطیلی مواجه شود.

 

احمد یوسفی اضافه کرد: موسسات مجری طرح باید برای تقویم اجرایی با هماهنگی و نظارت ناظران تخصصی طرح نسبت به اجرای برنامه ها در قالب طرح های ارائه شده اقدام کنند.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در خاتمه با تاکید بر حسابرسی موسسات مجری طرح، خاطرنشان کرد: موسسات باید در راستای شفافیت مالی نسبت به تهیه و تنظیم اسناد و حسابرسی موسسه در موعود مقرر اقدام کند.

کد خبر 1173249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha