شاهد حرکت‌های خوبی در جهت بازسازی و رفع محرومیت‌ها هستیم

موالی زاده از توزیع ۲ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان اندیکا گفت: با روی کار آمدن دولت مردمی حرکت‌های خوبی جهت بازسازی و رفع محرومیت‌ها هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «سید احمد موالی زاده» امروز (دوشنبه ۱۹ اردیبهشت) در مراسم کمک‌های مؤمنانه استانداردی خوزستان به نیازمندان شهرستان اندیکا، با بیان اینکه مردم اندیکا ولی نعمتان ما در انقلاب اسلامی هستند اظهار کرد: یک سنت حسنه خوب در قالب کمک‌های مؤمنانه در دوره شیوع بیماری کرونا در دنیا و کشور شاهد بودیم.

 

استاندار خوزستان با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری مبنی بر کمک به افرادی که از شیوع این بیماری آسیب می‌بینند افزود: یک حرکت مردمی و خودجوش اتفاق افتاد که مردم و گروه‌های جهادی جلوتر از مسئولان در کمک‌های مؤمنانه حضور دارند.

 

وی با بیان اینکه یکی از افتخارات جمهوری اسلامی ایران این است که مردم در تمام زمینه‌ها پای کار هستند عنوان کرد: کاری که دولت انجام می‌دهد وظیفه است اما جهت فرهنگسازی و ایجاد یک مثال در کشور این حرکت را از خوزستان شروع کردیم که بدانند دولت مردمی پای کار آمده و هدفی جز خدمت به مردم ندارد.

 

موالی زاده با اشاره به اینکه شهرستان اندیکا از دوران گذشته شهرستانی محروم بود تصریح کرد: با روی کار آمدن دولت مردمی و نگاه ریاست جمهوری به شهرستان اندیکا رویکردها تغییر پیدا کرد و در عمل شاهد رفع محرومیت در دولت هستیم.

 

وی اضافه کرد: وقتی رئیس جمهور به شهرستان اندیکا سفر می‌کند یعنی سایر مدیران نیز باید به این شهرستان توجه ویژه داشته باشند که این موضوع را در استانداری و سطح مدیران استان مورد توجه ویژه قرار داده‌ایم.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خوزستان ابراز کرد: زلزله‌ای که در اندیکا رخ داد خوشبختانه تلفات جانی نداشت و منشا خیر برای این شهرستان شد که توجه تمام کشور را به این منطقه محروم معطوف کند و اکنون شاهد حرکت‌های خوبی در جهت بازسازی و رفع محرومیت هستیم که شروع کار ما در اندیکا است.

 

وی با بیان اینکه در سطح استان حمایت جدی و عملیاتی برای رفع محرومیت شهرستان اندیکا داریم اذعان کرد: انتظار داریم مدیران نیز پای کار باشند و با مطالبه گری رفع محرومیت را در شهرستان اندیکا شاهد باشیم.

 

«حجت‌الاسلام سید اکبر موسوی» امام جمعه اندیکا نیز با بیان اینکه اندیکا پس از زلزله کانون توجهات رسانه‌ها و دستگاه‌ها قرار گرفت خاطر نشان کرد: از دولت انقلابی و جهادی که بنای خدمت به مردم را دارد و از جنس مردم است تشکر می‌کنیم؛ این کمک‌های مومنانه قطعا برای مردم محروم منطقه مهم و مورد توجه است.

 

گفتنی است، در این مراسم ۲ هزار سبد معیشتی شامل برنج، ماکارونی، رب گوجه، مواد شوینده، حبوبات و …، ۲ هزار کیسه آرد و ۲ هزار عدد پتو، ۷۰۰ چراغ قوه برای عشایر و ۱۰۰ دست لباس شبرنگ‌دار برای تردد مسیر‌های شبانه عشایر بین نیازمندان توزیع شد.

 

کد خبر 1173713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha