بالا بردن سطح آگاهی جامعه و خانواده با تولید آثار هنری در کاهش آسیب های اجتماعی موثر است

قربانی گفت: بالا بردن سطح آگاهی جامعه و خانواده و به ویژه جوانان و نوجوانان با تولید آثار هنری اثر ژرف بیشتری را در کاهش آسیب های اجتماعی به همراه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «جواد قربانی» عصر امروز (چهارشنبه ٢١ اردیبهشت) در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره فیلم های کوتاه ١٢٠ ثانیه ای امید با موضوع پیشگیری از آسیب های اجتماعی در تالار فخرالدین اسعد گرگانی گفت: از هنرمندانی که در این جشنواره شرکت کردند و با ارسال آثارشان قدمی در راه گسترش فرهنگ عمومی این مرز و بوم برداشتند تقدیر و تشکر می کنم.

 

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان افزود: تلاش‌های صورت گرفته در این جشنواره در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی اجتماعی و نمادی است برای اینکه اعلام کنیم ما هم در حوزه فرهنگ و هنر برای آموزش جامعه ما و جامعه مخاطبان رسالتی بر عهده داریم.

 

وی با بیان اینکه فضای مجازی را همه ما می‌شناسیم و آسیب هایش را هم می‌دانیم، ادامه داد: بالا بردن سطح آگاهی جامعه و خانواده و به ویژه جوانان و نوجوانان با تولید آثار هنری قطعاً مثمرثمر است و اثر ژرف بیشتری را به همراه دارد.

 

قربانی برگزاری این جشنواره را اولین گام دانست و از همه شرکت کنندگان در این جشنواره که زحمت کشیدند و با تولید آثارشان این جشنواره را شکل دادند تقدیر و تشکر کرد و گفت: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان نگاه ویژه ای در برگزاری چنین جشنواره ای‌ داشتند.

 

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان امیدواری کرد: برگزاری این جشنواره با کمک و همکاری و مدد انجمن سینمای جوانان استان و همکاری خوب هنرمندان که در تولید آثار با مضمون اجتماعی جامعه داشتند برای جامعه اسلامی و رشد و تعالی جوانان و نوجوانان کشورمان اثرگذار باشد و  از آسیب هایی که متاسفانه در فضای مجازی گریبانگیر است جلوگیری کند.

 

کد خبر 1174466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha