دهلران به یک کارگاه عمرانی مبدل شده است

بهرام نیا با بیان اینکه امروز با توجه دولت سیزدهم، شهرستان دهلران به یک کارگاه عمرانی بزرگ تبدیل شده است، گفت: عزم دولت برای تحقق وعده های خود در استان جدی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، استاندار ایلام،  عصر امروز( ۲۲ اردیبهشت) در سفر به شهرستان دهلرانبا حضور علیزاده، نماینده استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی، در حاشیه مراسم چهارخطه نمودن مسیر مهران به دهلران با بیان اینکه کارها در سایه همکاری و همدلی مردم و مسئولان پیش خواهد رفت، اظهار کرد: در سایه وحدت و همدلی میان مسئولان و مردم خوشبختانه آنچه که جزو وعده های دولت بود یک به یک در حال محقق شدن است.

 

«حسن بهرام نیا» در ادامه عزم دولت را برای تحقق وعده های خود در استان جدی دانست و گفت: دولت سیزدهم در شرایطی کار را آغاز کرد که خزانه خالی بود و دولت به بانک مرکزی بدهکار بود اما با وجود همه مشکلات با تلاش شبانه روزی یکی پس از دیگری موانع در حال رفع شدن هست و در مسیر عمران و آبادانی کشور در حرکت است.

 

استاندار ایلام با عنوان این مطلب که شهرستان دهلران به کارگاه عمرانی تبدیل شده است، اظهار داشت: در چهار گوشه استان طرح ها و پروژه های مهمی در دست اقدام است و امروز در این نقطه از استان نیز این طرح مهم کلنگ زنی شد.

 

وی با اشاره به اینکه ۶ ماه است که در استان حضور پیدا کرده است گفت: در این مقطع همواره امام جمعه محترم شهرستان دهلران به همراه نماینده محترم استان در مجلس شورای اسلامی مشکلات راه این شهرستان را پیگیری می کردند.

 

دکتر بهرام نیا در ادامه با اشاره به اختصاص ۵ هزار ۷۰۰ میلیارد تومان برای آزاد راه حرم تا حرم گفت: این پروژه مهم مشهد مقدس را به نجف اشرف متصل می کند که انشاءالله و به لطف خدا و با حمایت دولت خدمتگذار به نتیجه خواهد رسید.

کد خبر 1174724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha