تذکرات ائمه جمعه، دغدغه و دلسوزی آنها برای حل مشکلات مردم است

استاندار ایلام گفت: توصیه ها و تذکرات ائمه جمعه ، دغدغه و دلسوزی آنها در جهت تسهیل در خدمت به مردم است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، حسن بهرام نیا در دیدار با امام جمعه دهلران اظهار داشت: این روزها شاهد حرکت کاروان خدمت و خدمتگزاری در شهرستان هستیم و دیشب تا پاسی از شب مشغول کار و فعالیت و خدمت به مردم در دهلران بودیم.

 

وی افزود: امروز بازدید از پروژه ها و دیدارهای مردمی ادامه دارد و آغاز کار را از بیت امام جمعه شروع می کنیم.

 

استاندار ایلام تاکید کرد: از حمایت جنابعالی و همکاری با دولت کار و کرامت و راهنمایی و تذکرات در تربیون نماز جمعه تقدیر می کنیم

 

وی با تاکید بر اینکه ائمه جمعه یاریگر دولت در اجرای اصلاحات اقتصادی باشند، گفت: این دولت در شرایطی روی کار آمد که با استقراض های بانک مرکزی و در پرداخت حقوق کارکنان هم مشکل داشت ولی با تدبیر دولت مشکلات مرتفع شد.

 

وی اضافه کرد: دولت نیازمند حمایت معنوی است و انتظار داریم ائمه جمعه که با همه مردم در ارتباط هستند یاریگر باشند و به دولت در مسیر خدمت بیش از پیش به مردم کمک کنند.

 

استاندار ایلام با اشاره به اینکه رییس جمهوری فرمودند خدمت به مردم خط قرمز ماست و اجرای طرح یارانه ها به نفع دهک های پایین جامعه است ، معاندان نهایت تلاش برای اعتراض های مردمی کردند ولی مردم آگاهانه دریافتند که دولت به نفع مردم گام بر می دارد و همکاری کردند و از ائمه جمعه خواستاریم در راستای تبیین این موضوع طرح جدید دولت همکاری داشته باشند.

 

وی اضافه کرد: تذکر شما برای صیانت از نظام است و بطور قطع تذکرات و حمایت ها منجر به تسهیل در خدمت به مردم می شود.

کد خبر 1174841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha