دلگان صاحب پنچ کارگاه آموزشی آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای شد

پنج کارگاه آموزشی آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای جهادگران مهارت با سرمایه گذاری ۸ میلیارد تومانی در شهرستان دلگان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، پنج کارگاه آموزشی آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای جهادگران مهارت در شهرستان دلگان با حضور فرماندار و مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان و جمعی از مسئولین شهرستان در روز پنج شنبه ۲۱ اردیبهشت  افتتاح شد. 

 

مدیرکل آموزش فنی حرفه ای استان نیز در این افتتاح گفت: یکی از اهداف سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور حمایت از بخش خصوصی است و در این راستا صدور مجوز پروانه تاسیس به کوتاه ترین زمان ممکن یعنی طی سه روز کاری رسیده است .

 

مجید شهریاری ادامه داد:  در این پنج کارگاه آموزشی در رشته های صنایع پوشاک، فن اوری اطلاعات ،جوشکاری و تاسیسات به نو آموزان آموزش داده می شود.

 

وی افزود: این مجتمع 1000مترمربع فضای آموزشی دارد و درهر رشته به 25 نفر در دوشیفت آموزش داده میشود

 

همچنین ولی محمد بامری فرماندار در مراسم افتتاح این آموزشگاه گفت: وجود این گونه آموزشگاه های آزاد در شهرستان که زیر نظر مرکز آموزش فنی و حرفه ای باشند باعث می شود که انگیزه ای برای افراد جهت کسب مهارت بسته به نوع نیاز منطقه ایجاد شود.


بامری در ادامه گفت: این گونه مراکز آموزشی غیر دولتی با توجه به اینکه در راستای اهداف دولت مشغول هستند، در جهت به روزرسانی تجهیزات و یا ساخت آموزشگاه ها باید حمایت و تسهیلات کم بهره در نظر گرفته شود.

 

 

کد خبر 1174860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha