مدیر کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) نکا به عنوان کانون برتر فهما کشور تجلیل شد

شکری گفت: مدیر کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) نکا به عنوان کانون برتر کشوری از حیث امتیاز در آیین پایانی سومین رویداد ملی فهما در مشهد مقدس برگزار شد مورد تجلیل گرفت .

«محمدرضا شکری » در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: دریافت تندیس افتخار توسط محمدرضا شکری به عنوان مدیر برتر در رقابت فهما 1400 از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مشهد مقدس افتخار بزرگی بود که نصیب حالمان شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) نکا افزود:  در  آیین اختتامیه  سومین رویداد ملی فهما که با حضور وزیر فرهنگ ارشاد اسلامی در مشهد مقدس برگزار شد از کانون های  برتر طرح ملی فهما تجلیل به عمل آمد که مدیر کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) نکا که با همکاری همه اعضا کارهای موثری را انجام دادیم نیز به عنوان مدیر برتر مورد تجلیل قرار گرفت.  

وی خاطر نشان کرد: مسجد دارای کارکردهای مختلفی است و فعالیت در این عرصه باید مستمر و پویا باشد و کارکردهای مسجد صرفا به دوره‌ یا مناسبتی خاص محدود نمی شود؛ و همواره وجود دارد.

شکری گفت: هرچند که با توجه به شیوع کرونا در کشور، عملا بسیاری از برنامه‌های مسجدی تعطیل شد اما بچه‌های مسجد یکه‌تازانه و با مدد از فضای مجازی و از سوی دیگر در قالب فعالیت‌های مومنانه و حمایت از آسیب‌دیدگان کرونایی این نهضت مسجدی را ادامه دادند و زمینه‌ساز گام‌های بلندی در تحقق رزمایش همدلی و مواسات و کمک های مومنانه در نقاط مختلف شدند.

گفتنی است در آیین پایانی سومین رویداد ملی فهما استان خراسان رضوی به عنوان پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران اسلامی معرفی شد.

کد خبر 1175193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha