برنامه های حرم حضرت معصومه(س) در هفته جاری تشریح شد

برنامه های حرم مطهر حضرت معصومه(س) در هفته جاری تا جمعه ۳۰اردیبهشت تشریح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، برنامه مراسم و محافل حرم مطهر حضرت معصومه(س) در هفته جاری تا جمعه ۳۰ اردیبهشت تشریح شد.

 

بر اساس این گزارش هر روز در حرم مطهر برنامه ها با نیایش صبحگاهی بعد از نماز صبح آغاز می شود و در ادامه هر روز سخنرانی قبل از نماز ظهر، مداحی و قرائت زیارت‌نامه بعد از نماز عصر، سخنرانی قبل از اذان مغرب و مراسم شبانگاهی بعد از نماز عشا برگزار می شود.

 

مراسم شب های حرم مطهر امشب با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد، دوشنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حسینی قمی و مداحی جواد برزگر، سه شنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین پناهیان و قرائت دعای توسل با حضور مداحان هیأت جانبازان استان قم، چهارشنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین رفیعی، پنجشنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سعیدی آریا و جمعه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین همتی برگزار خواهد شد.

 

سه شنبه ۱۵ شوال در سالروز شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) سخنرانی قبل از اذان ظهر توسط حجت‌الاسلام والمسلمین گلزاده و مداحی توسط محمد چراغی و سخنرانی قبل از اذان مغرب توسط حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی و مداحی توسط محسن قاسمی انجام خواهد شد.

 

پنجشنبه صبح نیز مراسم زیارت عاشورا با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین مؤمنی و مداحی حسن شالبافان، پنجشنبه شب دعای کمیل با نوای سید محسن بنی فاطمی و زیارت جامعه کبیره با نوای حجت‌الاسلام شهیدی، جمعه صبح دعای ندبه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین میرشفیعی و مداحی رضا ایزدی و عصر جمعه زیارت آل یاسین با نوای حمیدرضا رنجبر قرائت می‌شود.

 

محفل هفتگی اشک نیز جمعه ۳۰ اردیبهشت بعد از نماز عشا در مقبره دولابی واقع در صحن امام هادی علیه السلام و محفل انس با قرآن کریم نیز پنجشنبه یک ساعت قبل از اذان مغرب در شبستان امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

 

کد خبر 1175521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha