ثبت نام چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآنی و نغمات دینی آغاز شد

جهان اسلامی گفت: در حال حاضر یکی از فعالیت های قرآنی اداره اوقاف و امور خیریه جیرفت، ثبت نام فعالان قرآنی شهرستان برای شرکت در چهل و پنجمین دوره از مسابقات قرآن کریم و نغمات دینی است.

«جهان اسلامی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: گسترش فعالیت های قرآنی یکی از اهداف اداره اوقاف و امور خیریه است که در همین راستا هر ساله علاوه بر برگزاری دوره های آموزش قرآن کریم مسابقات قرآنی نیز برگزار می کند.
 
 
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان جیرفت افزود: در حال حاضر یکی از فعالیت های قرآنی این اداره، ثبت نام فعالان قرآنی شهرستان برای شرکت در چهل و پنجمین دوره از مسابقات قرآن کریم و نغمات دینی است.
 
وی ابراز کرد: این مسابقات ویژه خواهران و برادران بالاتر از سن ۱۸ سالگی است و به صورت شهرستانی برگزار می شود بنابراین فعالان قرآنی تا ۲۱ خرداد ماه سال جاری فرصت دارند به سایت  htt://www.quraniran.ir مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
 
 
اسلامی بیان کرد: مسابقات قرآن کریم و نغمات در رشته های حفظ کل ، قرائت، ترتیل، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۵ جزء، دعاخوانی، اذان، مدیحه سرایی، همخوانی قرآن کریم، تفسیر عمومی، ترجمه، نهج البلاغه و ترجمه صحیفه سجادیه برگزار می‌شود.
 
 
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان جیرفت هدف از برگزاری مسابقات قرآنی را ترویج فرهنگ قرآن در جامعه دانست و تاکید کرد: ما باید قرآن کریم را به متن زندگی خانواده ها بیاوریم تا زمینه انس بیشتر آنها با این کتاب آسمانی را فراهم کنیم بنابراین ضروری است تا فعالیت های قرآنی در سطح جامعه افزایش یابد و ما به سهم خود در این راستا گام بر می داریم.
کد خبر 1175729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha