کانون های پرورش فکری نقش کلیدی در تربیت کودکان و نوجوانان دارد

حجت الاسلام عطا اللهی با اشاره به فعالیت های گسترده کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: این مراکز نقش کلیدی در تربیت کودکان و نوجوانان دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «حجت الاسلام عطااللهی» با حضور در مرکز زاویه، ضمن تقدیر از تلاش های انجام شده در راستای آموزش و پرورش استعدادهای فرهنگی، هنری و دینی کودکان در کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان نقش کلیدی در تربیت آینده سازان ایران اسلامی دارند.

 

امام جمعه شهر زاویه افزود: امید است با پایان یافتن کرونا و حضور کودکان و نوجوانان درمرکز، فعالیت های کانون طبق سال های گذشته رونق یابد.

 

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه والدین باید توجه ویژه به این مراکز داشته باشند و فرزندان خود را برای آموزش به این مراکز در ایام اوقات فراغت بفرستند، بیان کرد: همه در رستای معرفی فعالیت های کانون های پرورش فکری وظیفه دارند و ما نیز در خطبه های نمازجمعه این هفته ضمن معرفی کانون،والدین را جهت حضور فرزندانشان دراین مرکز تشویق و ترغیب خواهند کرد.

 

در ادامه این بازدید، مربی مسئول مرکز نیز ضمن تقدیر از حضور ارزشمند امام جمعه محترم در این مرکز بیان کرد: امید است والدین توجه ویژه ای به این مراکز فرهنگی داشته باشند چرا که ما فعالیت های گسترده ای را برای آموزش و پرورش فرزندانشان در طول سال به ویژه در ایام اوقات فراغت داریم.

 

«زهرا بیات»، در ادامه در خصوص فعالیت های مرکز و نحوه حضور اعضا توضیحاتی ارائه داد و گفت: کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان مکانی مناسب برای پرورش استعداد های کودکان هستند.

کد خبر 1175866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha