مشاغل خانگی مورد حمایت قرار می گیرند

جهانی با بیان اینکه مشاغل خانگی مورد حمایت قرار می گیرند، گفت: بانکهای عامل روند پرداخت به متقاضیان حوزه مشاغل خانگی را تسریع کنند .

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «علی جهانی» امروز در سخنانی از بررسی روند پرداخت تسهیلات اشتغالزایی خبرداد، اظهار داشت: این تسهیلات در راستای حمایت از تولید و اشتغال پرداخت می شود.

 

وی افزود: پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی و توسعه اشتغال خانگی در محل زندگی، این امکان را فراهم می کند که شغل ایجاد و محصولی تولید شود.

 

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان لرستان بر تسریع در روند رسیدگی و پرداخت تسهیلات ماده 52 به واحدهای تولید استان تاکید کرد و اذعان داشت: دستگاههای اجرایی مرتبط و بانک های عامل در خصوص پرداخت تسهیلات اشتغالزا و اینکه چه اعتباراتی برای این بخش به استان ابلاغ شده اطلاع رسانی و شفاف سازی کنند.

 

وی تصریح کرد: این شفاف سازی می تواند بستری باشد که افراد واجد شرایط و کارجویانی که دنبال شغل می گردند در این زمینه ورود پیدا کنند.

 

جهانی ابراز کرد: اولویت اصلی پرداخت تسهیلات برای متقاضیانی باشد که عمدتاً دانش بنیان و توان مدیریت و بازار مانعی برای راه‌اندازی یا افزایش تولید نداشته و با دریافت این تسهیلات قادر به راه‌اندازی سریع، نوسازی و بازسازی لازم و تثبیت یا افزایش تولید و اشتغال باشند.

 

کد خبر 1175869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha