مراسم رونمایی از کتاب آموزشی، تخصصی «گلوکال انگلیش» در قم برگزار شد

کتاب سه جلدی «گلوکال انگلیش» با هدف ترویج و گسترش معارف اسلامی و نشر کتاب‌های مورد نیاز داخل و خارج از کشور در این حوزه رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم،مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور در این مراسم که در موسسه آموزشی، پژوهشی امام خمینی (ره) برگزارشد عالم و معلم را کلید هدایت و قفل درب‌های گمراهی و ضلالت عنوان کرد.

 

آیت الله اعرافی با اشاره به قلم گشایی‌های نو در علوم الهی، گفت: گسترش مرز‌های علوم کلامی، فلسفی، فقه و دیگر علوم نیازمند نظام سازی، در مدارس دینی در دو دهه گذشته است.

 

وی با اشاره به رویکرد حوزه علمیه در راستای این نگاه پرشتاب پاسخگویی علوم اسلامی و الهی را به نیاز‌های متنوع عضر جدید ضروری دانست.

 

حجت الاسلام عبادی، معاون پژوهشی جامعه المصطفی (ص) العالمیه نیز در حاشیه رونمایی از کتاب آموزشی، تخصصی «گلوکال انگلیش» افزایش مهارت آموزی در زبان انگلیسیِ طلاب و دانشجویان معارف اسلامی را از اهداف تدوین این کتاب اعلام کرد.

 

وی این کتاب را تحولی در عرصه زبان آموزی و رفع نواقص فرهنگی و آموزشی دانست و ادامه داد: این کتاب سه جلدی با موضوع‌های متنوع فرهنگی، دینی، علمی، اجتماعی، ورزشی به عنوان کتاب درسی در مدارس حوزوی و دانشگاهی تدریس می‌شود.

 

معاون پژوهشی جامعه المصطفی (ص) العالمیه، افزود: در این کتاب مطالبی درباره زندگی امام خمینی (ره) و شخصیت‌های مذهبی، اطلاعات علمی، دینی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی در قالب مهارت آموزی زبان انگلیس ارائه شده است.

 

گفتنی است گروه نویسندگان و مترجمان به همت موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره)، جامعه المصطفی (ص) العالمیه و مرکز بین الملی ترجمه و نشر المصطفی (ص) با عنوان؛ انگلیسی جهانی- بومی (افزایش مهارت‌های خواندن و درک مفاهیم) به چاپ رسیده است.

 

کد خبر 1176043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha