موفقیت دو جوان بشردوست گیلانی در دریافت تندیس ملی فداکاری دانشجویان ایران

غلامی از موفقیت دو جوان بشردوست گیلانی در دریافت تندیس ملی فداکاری دانشجویان ایران خبر داد و گفت: در این مراسم از گروه های دانشجویی و دانشجویان فعال در عرصه های مختلف فداکاری تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «سیاوش غلامی» شب گذشته از موفقیت دو جوان بشردوست گیلانی در دریافت تندیس ملی فداکاری دانشجویان ایران خبر داد. «امیر مومنی» از جمعیت هلال احمر استان گیلان و «حدیث شرری» که به شکل آزاد موفق به دریافت تندیس ملی فداکاری دانشجویان ایران شدند.



 مهارت و سوابق آموزشی، فعالیت ها و خدمات داوطلبانه بشردوستانه و امدادی، ابتکارات، افتخارات و مستند سازی از جمله شاخص های ارزیابی جهت اعطای تندیس ملی فداکاری به دانشجویان ایران بوده است.

 

«امیر مومنی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با بیان اینکه دانشجوی کارشناسی حرفه ای مدیریت عملیات امداد و نجات مرکز آموزش علمی_ کاربردی جمعیت هلال احمر استان گیلان است به دلایل معرفی خود به عنوان دانشجوی فداکار اشاره کرد و گفت: نجاتگر جمعیت هلال احمر با درجه عملیاتی «ایثار» و ۲۸۵ روز حضور داوطلبانه در امداد رسانی به زلزله زدگان و انجام عملیات تخصصی جستجو و نجات در آوار و انتقال مصدومین در زلزله های بم، کرمانشاه و آذربایجان را در کارنامه خود دارم.

 

وی که عضو تیم واکنش سریع استان نیز است اعلام کرد: حضور داوطلبانه در بیش از ۴۹۲ عملیات جستجوی مفقودین حوادث دریایی، رودخانه ای و آبگیرهای گردش پذیر، حضور داوطلبانه در ۵۶۱ عملیات جستجو و نجات در حوادث محورهای مواصلاتی استان گیلان و نجات جان بیش از یک هزار و ۳۲۱ تن از آسیب دیدگان و حضور موثر و عملیاتی در ۹۴ مورد اطفاء حریق شهری و جنگلی در اماکن مسکونی، تجاری و مراتع طبیعی در استان های گیلان و مازندران از دیگر دلایل انتخاب بنده به عنوان دانشجوی فداکار بوده است.

کد خبر 1176062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha