لزوم محله محور کردن اقامه نماز

حجت الاسلام محمدی لائینی با تاکید بر رفع تعارضات درون مساجد، گفت: همه ارکان مساجد باید به وظایف خود عمل کرده و طرح اقامه‌ نماز محله محور در کنار جریان رزمایش کمک‌های مومنانه و اقدامات فرهنگی را مدنظر قرار دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی» امروز(۲۷اردیبهشت) در نشست با حجت‌الاسلام «کمال خداداده» مسئول تشکیل قرارگاه جهادی و خدمت‌رسانی محراب در مرکز رسیدگی به امور مساجد اظهار کرد: گاهی ارکان مسجد با هم تناقضاتی داشتند، هیات امنا، امام جماعت، سازمان‌های متصل، بسیج و غیره  که باید تحت نظر یک متولی یا همان قرارگاه جهادی و خدمت‌رسانی قرار می‌گرفتند.

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: مازندران باتوجه به شرایط گردشگری و طریق الرضا (ع) بودن دارای مشکل نمازخانه ها و مساجد بین راهی است، در مکان‌هایی که مساجد وجود دارد عموما بسته هستند؛ از این رو انتظار میرود این مشکل توسط مجموعه امور مساجد پیگیری شود.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با اشاره به وجود بیش از ۴ هزار و ۷۰۰ مسجد در مازندران، گفت: توقع میرود برپایی نماز جمعه در مساجد فعال شود، مساجد آماده و به‌روز بوده و هم امکانات متنوعی داشته باشند، این تنوع در خدمات خودش جاذبه ایجاد میکند‌.

 

وی با تاکید بر رفع تعارضات درون مساجد، خاطرنشان کرد: همه ارکان مساجد باید به وظایف خود عمل کرده و طرح اقامه‌ نماز محله محور در کنار جریان رزمایش کمک‌های مومنانه و اقدامات فرهنگی را مدنظر قرار دهند.

کد خبر 1176296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha