دیدار مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سیستان و بلوچستان با نماینده ولی فقیه در استان

به مناسبت گرامیداشت یکصدمین سالگرد تأسیس جمعیت هلال احمر، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سیستان و بلوچستان و جمعی از مسئولین این جمعیت با آیت الله محامی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه معزز زاهدان دیدار و گفتگو کرد .

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، علیرضا میربهاءالدین مدیر عامل  جمعیت هلال احمر استان در این دیدار ضمن گرامیداشت یکصدمین سالگرد تأسیس جمعیت هلال احمر و تبریک هفته هلال ، گزارش عملکردی از فعالیتهای این جمعیت را  در سال گذشته در حوادثی همچون سیل کنارک و همچنین  کار ویژه جمعیت در زمینه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا  با تشکیل قرارگاه استانی و غربالگری در مرزهای رسمی استان ، اجرای طرح ملی نذر آب ۴ ، کسب رتبه برتر در اجرای پویش چلچراغ و ... را  ارائه نمود.
وی عنوان کرد : جمعیت هلال احمر بر اساس نظر فرانچسکو روکا، رئیس فدراسیون بین المللی جمعیت های صلیب سرخ و هلال احمر جزء پنج جمعیت برتر جهان می باشد  و این نشان از آن دارد که  هلال احمر مجموعه ارزشی و خدماتی است که در بحران ها و حوادث در کنار مردم بوده و هست .
 
در ادامه  این دیدار نماینده ولی فقیه در استان  و امام جمعه زاهدان هفته هلال احمر را تبریک گفت و عنوان کرد : من هم به نوبه خود از زحمات  مجموعه هلال احمر تقدیر و تشکر می کنم و امیدوارم  خداوند به این خدمت بی منت توجه کند و آنرا ذخیره معاد قرار داده و به کار شما برکت دهد .
ایشان در قسمت دیگری از سخنان خود گفت :  کار امداد و نجات از جهات مختلف ارزش دارد ، امداد و نجات  انسان گرفتار ، ارزش بالایی دارد و زمانی که شما پیشرو از دیگران در موقعیت بحرانی و اضطراری قرار می گیرید که هنوز هیچ نیروی کمکی نیامده است و بعنوان  یک سازمان مردمی با نیروهای داوطلب و نیت خیر آن کار را انجام می دهید و  به کمک آسیب دیده می رسید ،  ارزش مضاعف دارد .
آیت الله محامی همچنین گفت : از حیث سازمانی و امکانات زیر ساختی باید تلاش کنیم تا وضعیت بهتری داشته باشیم و جذب منابع و اعتبارات برای استان باید از اولویت های کاری همه دستگاههای خدمات رسان باشد تا بتوانیم به مردم صبور ، نجیب و شریف استان که همراهی خودشان را با نظام اثبات کرده اند خدمات شایسته و بهتری ارائه دهیم ،  لذا در هر جایی که هستیم باید سطح خدماتی که به مردم می دهیم را ارتقاء دهیم .
 
ایشان در ادامه اظهار داشتند : امنیت مهم است ولی آنچه تاثیر گذار است احساس آرامش و امنیت است ، احساس آرامشی که جامعه و مردم و مسئولان بدانند که اگر خدای نکرده اتفاقی رخ بدهد یک دستگاه کمک رسانی داریم که می توانیم به راحتی از آن بحران عبور کنیم .
 
نماینده ولی فقیه در استان در پایان گفت : کار شما بسیار ارزشمند است امیدوارم خداوند بر توفیقات شما و همکارانتان بیافزاید و همه بتوانیم در جایگاه خودمان به نحو احسن انجام وظیفه کنیم و کارگزار خوبی برای نظام و مردم باشیم .

کد خبر 1176372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha