کانون های فهما منشا خیر و برکت در شهرها و روستاها هستند

مظاهری گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد منشاء خیر و برکت و در بعضی از شهرها و روستاها تنها مرکز برای انجام فعالیت های فرهنگی هنری هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «محمدرضا مظاهری» در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی که با حضور کارکنان ستاد فهما استان برگزار شد، اظهار داشت: کانون های فرهنگی هنری مساجد منشاء خیر و برکت و در بعضی از شهرها و روستاها تنها مرکز برای انجام فعالیت های فرهنگی هنری هستند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: آموزش هنر در مناطق محروم استان توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد انجام می شود.

 

مظاهری ادامه داد: اجرای آن از طرف ستاد فهمای کشور و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای توزیع عادلانه آموزش ها در کشور ابلاغ شده است.

 

وی با اشاره به در پیش بودن دهه کرامت افزود: با کمک سایر دستگاه های فرهنگی به ویژه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان دبیر شورای دهه کرامت استان برنامه های متنوعی برای بزرگداشت این دهه انجام می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: کانون های فرهنگی هنری مساجد در سطح استان به مناسبت برنامه های ملی مذهبی از جمله دهه کرامت هرساله ویژه برنامه های مختلفی برگزار می کنند.

 

کد خبر 1176425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha