روایت فرمانده سپاه نینوای گلستان از توجه سردار سلامی برای محرومیت‌زدایی از استان/ سد نرماب آب شرب ۳ شهر و ۱۲۳ روستا را تامین می‌کند

سردار ملک شاهکوهی گفت: تا پیش از این از ظرفیت قرارگاه خاتم الانبیا در استان گلستان بهره ای نبرده بودیم اما با دستور سردار سلامی این قرارگاه به پروژه های زیرساختی استان ورود کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، سردار «علی ملک شاهکوهی» امروز (چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت) در همایش فرماندهان منتخب پایگاه های مقاومت بسیج و جمعی از نخبگان بسیجی استان گلستان اظهار کرد: ورود قرارگاه خاتم الانبیا (ص) برای کمک به تامین بخشی از زیرساخت های توسعه استان گلستان برای مردم این استان خوشایند بوده و مد باید از فرمانده کل سپاه قدردانی کنیم که توجه ویژه ای به استان گلستان و رفع محرومیت‌های آن داشته و دارد.

 

فرمانده سپاه نینوا گلستان خاطرنشان کرد: قرارگاه خاتم الانبیا( ص) در حال حاضر در پروژه هاز زیرساختی همچون زهکشی، سد نرماب، اماده سازی سایت پرورش میگو، آماده سازی و تامین زیرساخت های پروژه شهربازی و غیره فعالیت دارد.

 

وی با بیان اینکه به جز سد نرماب استان گلستان دیگر نتوانسته بود از ظرفیت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) استفاده کند، گفت: اجرای پروژه های زیرساختی نیازمند منابع اعتباری و نیروی فنی و متخصص است که در قرارگاه توامان وجود دارد و اگر قرارگاه به این پروژه ها ورود نمی کرد، پیمانکاران استان توانایی این کار را نداشتند.

 

سردار ملک شاهکوهی با اشاره به ظرفیت سد نرماب برای رفع مشکل آب شرب جمعیت قابل توجهی از مردم استان به ویژه در شرق استان گفت: مشکلاتی در مسیر پایین دست این سد وجود دارد که اگر برطرف شود سه شهرستان و ۱۳۲ روستا از آب شرب بهره مند می شوند.

 

وی با بیان اینکه سد نرماب در کنترل و مهار سیلاب هم اثرگذار خواهد بود، توضیح داد: علاوه براین بیش از ۲۳ هزار هکتار از اراضی کشاورزی پایین دست این سد، آبیاری خواهد شد.

 

سردار ملک شاهکوهی افزود: در بحث قرارگاه های شهید سلیمانی، قرارگاه ۱۷ ربیع و غیره که با دستور سردار سلامی راه اندازی شده است توانستیم به مردم استان خدمت رسانی کنیم.

 

کد خبر 1176661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha