ایرانی‌ها علاقه‌مند به ظروف سرامیکی باکیفیت هستند

صفاری تولیدکننده ظروف سرامیکی در خراسان جنوبی گفت: ایرانی‌ها علاقه‌مند به ظروف سرامیکی باکیفیت هستند.

سعید صفاری هنرمند فعال در بخش تولید سرامیک در خراسان جنوبی که در سیزدهمین دوره نمایشگاه ملی صنایع دستی در استان یزد حضور پیدا کرده است، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، گفت: یک سال است که به طور جدی در زمینه تولید ظروف سرامیکی در خراسان جنوبی فعالیت دارم.

وی با بیان اینکه تولید سرامیک مراحل مختلفی دارد، افزود: ریخته گری، پرداخت، لعاب، نقاشی و پخت در دمای 1090 درجه داخل کوره سبب شده که این محصولات را بتوان داخل ماکروویو و ماشین ظرفشویی استفاده کرد زیرا قراردادن این ظروف در این دما باعث مقاومت بیشتر ظروف می شود.

صفاری که با همسرش این فعالیت هنری را انتخاب کرده است، کیفیت و اجناس مناسب را اولویتشان در تهیه محصولات سرامیکی عنوان کرد و اظهار داشت: ما در تولیداتمان سعی داریم که از اجناس با کیفیت استفاده کنیم تا مشتریانمان از آن راضی باشند و همین دلیل سبب موفقیت ما در امر فروش کالا شده است.

تولیدکننده ظروف سرامیکی در خراسان جنوبی اضافه کرد: برای ایجاد و تولید کارهای متنوع و زیبا با همسرم تحقیقات زیادی انجام می دهیم و از طرح ها و رنگ های مختلفی بهره می بریم تا بتوانیم مشتریان را برای خرید کالا جذب کنیم.

وی بازار فروش محصولات سرامیکی را در داخل کشور مناسب ارزیابی کرد و اذعان داشت: با توجه به طرح ها و رنگ های مختلفی که تولید داریم، استقبال خوبی را از سوی مردم داشتیم و برای آینده هم به فکر گسترش کار و صادرات آن به خارج از کشور هستیم.

صفاری گفت: بدون شک هر کسی در هر کاری وارد می شود علاقه مند به گسترش آن بوده تا بتواند نتایج بهتری از آن کسب و کار بدست آورد و ما نیز اگر بتوانیم کارگاه هایی خود را افزایش دهیم طبیعتا از افراد علاقه مند بهره خواهیم برد و هم اکنون هم چهار نفر در کارگاهمان مشغول به کار هستند.

تولیدکننده ظروف سرامیکی در خراسان جنوبی ضمن گلایه مندی از مسئولان که حمایت زیادی از تولیدات هنری نداشته اند، گفت: در گذشته خیلی به این تولیدات توجه نمی شد و امیدواریم که مسئولان جدید توجه ویژه ای به آن داشته باشند تا بتوانیم کار را گسترش دهیم و با دلگرمی بیشتری در این مسیر گام برداریم.

کد خبر 1176908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha