بازدید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از پروژه نیمه تمام فرهنگسرای پیرانشهر

محمد اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از پروژه نیمه تمام فرهنگسرای پیرانشهر بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ارومیه، «محمد اسماعیلی»، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از پروژه نیمه تمام فرهنگسرای پیرانشهر بازدید کرد.

پروژه فرهنگسرای پیرانشهر که جزو پروژه‌های شهرداری این شهر بوده، از سال ۸۸ به دلیل عدم تخصیص اعتبارات لازم نیمه تمام رها شده است.

این فرهنگسرا در زمینی به مساحت ۲۲۰۰ مترمربع و با زیربنای ۳۹۵۰ مترمربع احداث خواهد شد.

محمد اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این بازدید از مسئولان شهرستانی پیرانشهر خواست نسبت به واگذاری پروژه فرهنگسرا به این وزارتخانه اقدام کنند تا از طریق اعتبارات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این مجموعه تکمیل شود.

تالار مرکزی شهر ارومیه نیز بعد از اینکه ۱۵ سال از کلنگ زنی آن می‌گذرد،  به اتمام رسیده و امروز جمعه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به بهره برداری می‌رسد.

در ادامه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با خانواده شهید خضر پیروتی‌نیا در شهرستان پیرانشهر دیدار کرد.

محمد اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در این دیدار با تاکید بر ارزش و جایگاه شهدا گفت: شهدای عزیز پایه‌های انقلاب اسلامی را مستحکم کردند و باید راه آنها تداوم یابد.

وی دیدار مسئولان با خانواده شهدا را جزو اولویت‌های کاری عنوان و اظهار کرد: خانواده‌های شهدا و ایثارگران میراث ارزشمند انقلاب اسلامی به شمار می‌روند و دیدار با این خانواده‌ها موجب عزت و افتخار و پالایش روح انسان است.

همچنین در این دیدار با اهدای لوح و هدایایی از خانواده این شهید تجلیل شد.

 

کد خبر 1177011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha