البرزی ها برای تکمیل واکسیناسیون کرونا اقدام کنند/ ایجاد یک میلیون شغل در سال جاری

صفحه نخست روزنامه های شنبه ۳۱ به ضرورت اقدام البرزی ها برای تکمیل واکسیناسیون کرونا و ایجاد یک میلیون شغل در سال جاری با همت دولت اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، صفحه نخست روزنامه های شنبه ۳۱ به ضرورت اقدام البرزی ها برای تکمیل واکسیناسیون کرونا و ایجاد یک میلیون شغل در سال جاری با همت دولت اختصاص یافت.

 

روزنامه پیام آشنا از جمله روزنامه هایی که در البرز منتشر می شود در تیتر نخست خود به معرفی افراد جویای کار به شهرک صنعتی اشتهارد و تشکیل ستاد دهه کرامت با هدف ترویج فرهنگ رضوی پرداخته است.

 

 

همچنین روزنامه سراسری داریی که از جمله روزنامه هایی است که در البرز منتشر می شود تیتر نخست خود را به آغاز ساخت ۱.۳ میلیون واحد مسکونی و ایجاد یک میلیون فرصت شغلی اختصاص داده است. 

 

 

روزنامه صبح ایران نیز در تیتر نخست خود از قول فرمانده کل سپاه آورده است: ملت ایران با فراخوان های دشمنان بازی نمی خورد؛ نه به دشمنان قسم خورده ایران. 

روزنامه آرمان میهن نیز آورده است: مشکلی در تأمین کالاها نداریم همچنین به مسئله مطالبات روستاییان غرب استان البرز و پیگیری آن به ویژه به مقوله جلوگیری از تغییر کاربری ۸۰ هکتار از اراضی زراعی در ساوجبلاغ از قول نماینده مردم البرز پرداخته است. 

روزنامه سپهر ایرانیان نیز در تیتر نخست خود به ضرورت بررسی حماسه مقابله با کرونا از ابعاد مختلف از قول امام جمعه موقت تهران پرداخته است. 

 

 

 

کد خبر 1177172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha