نتایج انتخابات شورای هیئات مذهبی آران و بیدگل اعلام شد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل، نتایج ششمین دوره انتخابات شورای هیئات مذهبی این شهرستان را اعلام کرد.

حجت الاسلام ابوالفضل مجیدی تبار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: ششمین دوره انتخابات شورای هیئات مذهبی شهرستان آران و بیدگل همزمان با سراسر کشور در روز جمعه ۳۰ اردیبهشت برگزار شد.

 

رئیس ستاد انتخابات ششمین دوره شورای هیئات مذهبی شهرستان آران و بیدگل افزود: ۱۹ نفر نامزد نهایی این دوره از انتخابات بودند که با انصراف ۵ نامزد، در نهایت ۱۴ نامزد با یکدیگر رقابت کردند.

حجت الاسلام مجیدی تبار ادامه داد: در نهایت با شمارش آرا محسن محبوبی، حسین ناظمی، مهدی اکرمیان، مهدی خداترس، سید حسین حسینی و سعید رزمی منش از شهر آران و بیدگل، احمد حیدریان یزدلی از سفیددشت، احسان اله متولی از بخش کویرات و سید محسن هاشمی موحد از شهر نوش آباد به عنوان اعضای اصلی به شورای هیئات مذهبی شهرستان راه یافتند.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل اظهار داشت: همچنین در این دوره شورای هیئات مذهبی سید علی سیدیان و سید مهدی سبحانی به عنوان اعضای علی البدل انتخاب و معرفی شدند.

 

مجیدی تبار با اشاره به اینکه ۱۳۰ هیئت مذهبی در شهرستان آران و بیدگل فعالیت دارند، ادامه داد: شورای هیئات مذهبی تشکّلی مردمی است که اعضای آن با فرآیند انتخابات معرفی می شوند و تصمیم‌گیری و تصمیم‌ سازی در هیئات مذهبی اعم از صدور مجوز و پروانه فعالیت، آسیب شناسی و بررسی مشکلات هیئات مذهبی و... را بر عهده دارند.

کد خبر 1177529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha