پوستر نخستین جایزه ادبی خرمشهر رونمایی شد

پوستر نخستین جایزه ادبی خرمشهر به همت حوزه هنری خوزستان به مناست فرا رسیدن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، به مناسبت فرا رسیدن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، در حاشیه نشست خبری رئیس حوزه هنری خوزستان، پوستر نخستین جایزه ادبی خرمشهر امروز (یکشنبه 1 خرداد) رونمایی شد.

 

«محمد شهباز گهروئی» در این مراسم که با حضور «حسن نورانی» معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان و اصحاب رسانه برگزار شد اظهار کرد: نخستین جایزه ادبی خرمشهر به همت حوزه هنری خوزستان برای اولین بار به صورت استانی برگزار می‌شود.

 

رئیس حوزه هنری خوزستان افزود: این رویداد استانی با موضوعات آزادسازی خرمشهر، شهدای شاخص خرمشهر، نقش مقاومت مردمی و مسجد جامع نماد مقاومت و در قالب‌های شعر، داستان، قطعات ادبی برگزار می‌شود.

 

وی تصریح کرد: در این رویداد قطعات ادبی کوتاه، متن و گزارش‌ و مصاحبه‌های رسانه‌ای که ارزش ادبی داشته باشد و هر متن ادبی در هر اندازه‌ای می‌تواند شرکت کند و قصد داریم هر ساله بسته‎‌ای از تولیدات ادبی داشته باشیم که برای خرمشهر و به نام خرمشهر اتفاق می‌افتد.

 

شهباز گهروئی با اشاره به اینکه این رویداد به صورت رقابتی برگزار می‌شود عنوان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا (31 خرداد) به آدرس الکترونیکی hhadabiat@gmail.com ارسال کنند.

 

وی یاد آور شد: در این رویداد ادبی بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان، بسیج هنرمندان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با حوزه هنری خوزستان مشارکت دارند.

 

کد خبر 1177789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha