کنگره ۱۱۰۰ شهید ملایر برگزار می‌شود

فرماندار ویژه ملایر از برگزاری کنگره یک‌هزار و ۱۰۰ شهید این شهرستان با محوریت کنگره ملی هشت هزار شهید والامقام استان همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار شبستان از ملایر «سلمان اسماعیلی»در نشست هماهنگی برگزاری کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان، ضمن گرامیداشت  یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: شهرستان ملایر نیز 1100 شهید والامقام تقدیم انقلاب اسلامی کرده است

 

فرماندار ویژه ملایر از برگزاری کنگره 1100 شهید شهرستان ملایر خبر داد و افزود:  در راستای برگزاری این کنگره همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید پای کار باشند

 

وی بر فضا سازی ، اجرای برنامه‌های فرهنگی و تاپیر گذار برای این کنگره تاکید کرد و گفت: متناسب با سیاست‌ها و برنامه‌های ابلاغی برگزاری کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان باید شهرستان ملایر نیز ایفای نقش کند.

فرماندار ویژه ملایر در ادامه از اعزام  هزار و ۱۰۰ نفر از دانش‌آموزان ملایر به باغ موزه استان همدان و گفت:  این دانش آموزان  به یاد هزار و ۱۰۰ شهید شهرستان ملایر به ایبن اردو اعزام می‌شوند.

اسماعیلی همچنین از برگزاری همایش پیاده‌روی هشت هزار نفری به نام مبارک امام رضا(ع) و گرامیداشت هشت هزار شهید استان همدان همزمان با دهه کرامت در ملایر خبر داد و افزود: از تمام ظرفیت‌ها برای برگزاری هر چه بهتر کنگره شهدای این شهرستان استفاده شود.

وی تاکید کرد: در راستای برگزاری این کنگره، به نام و یاد یک‌هزار و ۱۰۰ شهرستان ملایر ۱۱۰ نکته کلیدی از سبک زندگی شهدای این شهرستان در قالب کلیپ تهیه و به مردم ارایه شود.

«سردار مهدی فرجی» نیز نیز با گرامیداشت حماسه سوم خرداد سالروز آزادسازی  خرمشهر، اظهار داشت: مقرر شد کنگره شهرستانی در ۱۰ شهرستان تابعه استان همدان با طراحی و تدوین برنامه‌های مختلف با اثرگذاری و ماندگاری بالا و با اهتمام و مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی برگزار شود که وظایف و مسئولیت هر دستگاهی مشخص شده است.

دبیر ستاد اجرایی دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان افزود: به نام و یاد هشت هزار شهید والامقام استان همدان، برنامه‌های متنوعی همچون آزادسازی زندانیان، تهیه جهیزیه برای نوعروسان نیازمند، ساخت مسکن محرومان، سرکشی، بازدید و رفع مشکلات خانواده‌های معزز شهدا، تالیف کتاب، نگارش آثار شهدا، تهیه بانک اطلاعاتی شهدا، کاشت هشت هزار نهال و برپایی میز خدمت در راستای برگزاری این کنگره در سطح استان و شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

وی  با بیان اینکه بیش از ۷۰ درصد برنامه‌های کنگره ملی هشت هزار شهید استان امسال در شهرستان‌ها برگزار خواهد شد، بیان کرد: ۲۲ کمیته ذیل این کنگره تشکیل شده و به تناسب نیاز در شهرستان‌ها نیز این کمیته‌ها شکل گرفته است

کد خبر 1177859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha