چهارمحال و بختیاری آماده میزبانی از کاروان «زیر سایه خورشید» شد

سميع از حضور کاروان «زير سايه خورشيد» همزمان با دهه کرامت به استان چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: این ویژه برنامه با همکاری دستگاه های فرهنگی از جمله ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «پیمان سمیع» در اولين جلسه شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت که به میزبانی ستاد هماهنگی کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری برگزار شد، اظهار داشت: کاروان «زیر سایه خورشید» همزمان با دهه کرامت با همکاری دستگاه های فرهنگی از جمله ستاد هماهنگی کانون های مساجد به چهارمحال و بختیاری سفر می کنند.

 

معاون اجرایی شبکه جوانان رضوی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: خادمان حرم رضوی از ۱۲ تا ۲۲ خرداد ماه جاری برای حضور بین مردم روستایی، عشایری و شهری وارد استان چهارمحال و بختیاری می شوند.

 

وی ابراز کرد: برگزارکنندگان برنامه های بزرگداشت دهه کرامت که مایل به حضور خادمان امام رضا (ع) هستند باید درخواست خود را پیش از آغاز دهه کرامت، در سامانه شجر ثبت کنند.

 

سمیع تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم برنامه محوری اهتزاز پرچم منقش به نام مبارک امام رضا (ع) را در شهرکرد با حضور خدام ساعت ۸ صبح روز ۱۳ خرداد ماه جاری برگزار کنیم.

 

معاون اجرایی شبکه جوانان رضوی چهارمحال و بختیاری افزود: برنامه استقبال از کاروان «زیر سایه خورشید» روز ۱۲ خرداد ماه جاری از پلیس راه فرخ شهر تا شهرکرد برگزار می شود.

 

کد خبر 1177958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha