وصیت نامه شهدا بهترین سبک زندگی است

حجت الاسلام هاشمی، بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد و گفت: وصیت نامه و راه شهدا بهترین سبک زندگی است که باید در جامعه تبیین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «هبت اله هاشمی»، امروز(۲خرداد)، در جوار ملکوتی شهدا، گفت: در تقویم کشور ایران امروز دوم خرداد به عنوان روز مقاومت جوانان و مردان لر باید قرار بگیرد و ما وظیفه داریم این تاریخ را دست به دست و نسل به نسل انتقال بدهیم.

 

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به اینکه به فرموده امام راحل  دستگاه بنیاد شهید دستگاه عصمت و طهارت است، افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند در بنیاد شهید و امور ایثارگران است که با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می شود انقلاب را برای ابد بیمه کرد.

 

 

وی بنیاد شهید و امور ایثارگران را محور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خواند و گفت: برای حرکت در این راه نیازمند همکاری همه دستگاه ها، ادارات و دیگر مجموعه ها هستیم.

 

 

حجت الاسلام هاشمی به جمله ( اللّهُمَّ اجعَل مَحیایَ مَحیا محمد و آل محمد(علیهم السلام) و مَماتی مَماتَ) در زیارت عاشورا اشاره کرد و  گفت: «محیا» یعنی سبک زندگی و «ممات» یعنی چگونه مردن، ما در خواندن این آیه سبک زندگی و چگونه مردن را از خداوند می خواهیم.

 

 

وی تصریح کرد: این سبک زندگی همان جمله ای است که رهبر معظم انقلاب فرمودند: بهترین سبک زندگی وصیت نامه شهدا است.

 

کد خبر 1178075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha