یک ساختمان تجاری اداری  در آبادان فرو ریخت

در پی فروریختن ساختمان در حال احداث ۱۰ طبقه تجاری اداری متروپل آبادان تاکنون یک نفر کشته و هشت تن زخمی شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، در ساعت ۱۲:۴۵ دقیقه ظهر امروز (دوشنبه ۲ خرداد) ساختمان ۱۰ طبقه متروپل در منطقه چهارراه امیری آبادان فرو ریخت و در پی این حادثه تاکنون یک نفر کشته و هشت تن زخمی شدند.

 

«وحید شعبانی» در جمع خبرنگاران از اعزام تیم‌های عملیاتی امداد و نجات جمعیت هلال احمر به محل حادثه خبر داد و اظهار کرد: سه تیم عملیاتی امداد و نجات از هلال احمر آبادان و سه تیم از جمعیت هلال احمر خرمشهر به همراه تیم‌های آنست (سگ‌های زنده‌یاب) و تیم‌های واکنش سریع بلافاصله پس از کسب خبر به منطقه اعزام شدند.

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان افزود: هنوز علت فروریختن ساختمان متروپل آبادان مشخص نیست و تیم‌های امداد و نجات در منطقه حاضر و مشغول امدادرسانی هستند.

 

«سید نادر نقیبی» با بیان اینکه در این حادثه تاکنون یک نفر کشته و هشت تن نیز زخمی شدند عنوان کرد: احتمال افزایش مصدومان و فوتی‌ها وجود دارد.

 

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی آبادان از اعزام تیم‌های اورژانس از اهواز به محل حادثه خبر داد و تصریح کرد: بر همین اساس پنج دستگاه آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس در حال امدادرسانی هستند.

 

«عارف شرهانی» مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی اهواز نیز با اشاره به اعزام تیم ارزیاب به محل حادثه ابراز کرد: ۲۰ دستگاه آمبولانس، سه دستگاه اتوبوس و یک فروند بالگرد به محل حادثه اعزام و همچنین کلیه نیروهای ستادی اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه از اهواز به آبادان اعزام شده‌اند.

 

به دلیل ریزش بخش‌هایی از این ساختمان در روز دوشنبه برای حفظ سلامت عابران و مردم خیابان اصلی امیرکبیر (امیری) آبادان توسط نیروی انتظامی بسته شده است.

 

اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام می شود

 

کد خبر 1178181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha