ترور شهید خدایی با پاسخ سخت ایران اسلامی روبه رو خواهد بود

امام جمعه شهرستان قرچک گفت:ترور شهید خدایی با پاسخ سخت ایران اسلامی روبه رو خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک در خطبه های این هفته شهرستان قرچک اظهارداشت: پنجم خرداد روز ملی حمایت از خانواده های زندانیان است، یکی از خانواده های آسیب دیده، خانواده های زندانیان هستند، گاهی به هردلیلی سرپرست خانواده ها گرفتار می شوند ، از زمانی که این اتفاق برای خانواده ایجاد می شود، مشکلات و چالش هایی برای آن خانواده به وجود می آید.

 

وی افزود:‌در شهرستان قرچک کانون خدمت به خانواده های زندانی ها وجود دارد و دادستان نیز حمایت می کنند، که اقدامات مثمر ثمری در این جهت ائم از آزادی زندانیان و تحت پوشش قرار دادن خانواده ها برای تامین مسائل مالی فعالیت داشته باشد و مردم توجه داشته باشند در این جهت تلاش کنند که مشکلی از یک خانواده مومن حل شود.

 

حجت الاسلام اسماعیلی در خصوص ایام ده کرامت بیان داشت:  روز دختر بسیار ارزشمند است خانواده ها در جامعه اسلامی ویژه تر به این گوهر های ارزشمند توجه کنند، نبی مکرم اسلام (ص) سفارش ویژه نسبت به تربیت و توجه به دختران داشتند، خانواده ها توجه داشته باشند دختر امانت الهی است و برایشان ارزش قائل باشند، پدر مادران به موضوع حجاب آنان توجه کنند، اگر در بحث حجاب توجه داشته باشیم قطعا جامعه رو به فرهنگ درست اسلامی خواهد رفت.

 

امام جمعه قرچک اظهار داشت:‌ هفتم خرداد آغاز هفته شورای اسلامی است، همه خوبی های ملت باید در مجلس جمع شود، قانون باید به نفع مردم و جامعه وضع شود و قانون باید به دید کشوری و ملی تنظیم گردد، قانون باید علمی، اساسی و اثر گذار باشد، نمایندگان برای مناقع عموم و برای رفع مشکلات مردم قانون گذاری کنند، نفع گرایی و منطقه گرایی را کنار بگذارند و بفکر رفع مشکلات ملی و درون کشور باشند.

 

وی در خصوص بیانات رهبری معظم در دیدار با نمایندگان مجلس گفت:‌ تعبییر انقلابی از مجلس یک وظیفه سنگین است بر دوش نمایندگان، نمایندگان در بحث قانون گذاری انقلابی عمل کنند و طبق مسائل و راهبرد هایی که رهبری عظیم شان فرمودند عمل کنند.

 

حجت الاسلام اسماعیلی در پایان عنوان کرد: اقدام بزدلانه رژیم قاصب و ستمگر صهیونیسمی در جهت ترور شهید صیاد خدایی قابل بخشش نیست و این اقدام با پاسخ سخت ایران اسلامی رو به رو خواهد بود و بار دیگر رژیم صهیونیستی را به سزای عمل خود خواهیم رساند.

کد خبر 1179533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha