شرکت ۵۳۱ نفر  در چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم

حجت الاسلام بخشی پور با اشاره به اینکه از ۲۱ اردیبهشت تاکنون ۵۳۱ نفر از خراسان جنوبی جهت شرکت در چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ثبت نام کرده اند،گفت: این ثبت نام تا ۲۵ خرداد ادامه دارد.

حجت الاسلام «پرویز بخشی پور» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: چهل و پنجمین دوره سراسری مسابقات قرآن کریم به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه برگزار خواهد شد.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی در ادامه گفت: این دوره از مسابقات در سه بخش آوایی انفرادی شامل حفظ، قرائت تحقیق، ترتیل، اذان، دعاخوانی و بخش گروهی شامل مدیحه سرایی و همخوانی قرآن کریم و در بخش معارفی شامل تفسیر عمومی قرآن کریم، تفسیر نهج البلاغه و صحیفه سجادیه برگزار می شود.

 

وی در خصوص زمان ثبت نام متقاضیان در چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم عنوان کرد: زمان ثبت نام از ۲۱ اردیبهشت آغاز شده است و تا ۲۵ خردادماه ادامه دارد.

 

حجت الاسلام بخشی پور با بیان اینکه ۵۳۱ نفر تاکنون از خراسان جنوبی در چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ثبت نام کرده اند، افزود: از این تعداد ۲۰۲ نفر از شهرستان بیرجند،۷۳ نفر قاین، ۵۱ نفر فردوس، ۳۸ نفر سرایان،۳۷ نفر طبس، ۲۶ نفر بشرویه، ۲۳ نفر زیرکوه، ۱۷ نفر نهبندان و چهار نفر خضری هستند.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی در پایان بیان کرد: داشتن حداقل ۱۸ سال از شرایط اصلی شرکت متقاضیان در این دوره از مسابقات است و علاقمندان برای ثبت نام تنها باید به آدرس اینترنتی www.quraniran.ir مراجعه کنند.

 

 

کد خبر 1179628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha