جشن ویژه دهه کرامت با مشارکت نهادهای فرهنگی استان کرمانشاه برگزار می‌شود

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه از برگزاری جشن ویژه دهه کرامت با مشارکت نهادهای فرهنگی استان و با محوریت مردم خبر داد.

محمد خیاط زنجانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان، در کرمانشاه با اشاره به برپایی جشن های دهه کرامت ،گفت: دهه کرامت که از آغاز ماه ذی‌القعده با میلاد حضرت معصومه (س) آغاز و تا ۱۱ذی القعده میلاد امام رضا (ع) ادامه دارد فرصتی برای جشن و سرور مذهبی است.

 

 

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه افزود:با مشارکت نمایندگی آستان قدس رضوی، سازمان تبلیغات اسلامی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، جشن ویژه دهه کرامت  یازده خرداد ماه جاری در محل سینماکودک کانون برگزار می‌شود.

 

 

وی خاطر نشان کرد:  برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در این جشن برپایی سرود، قصه‌گویی، مولودی‌خوانی، شعرخوانی، سخنرانی با حضور اعضای کانون اجرا می شود.

 

 

زنجانی تصریح کرد: جوایز نقدی و فرهنگی از سوی برگزارکنندگان این جشن به دختران نوجوان برتر کرمانشاهی در زمینه‌های مختلف فرهنگی، علمی، هنری، ورزشی در محل سینماکودک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

 

 

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت: در دهه كرامت بايد شناسايي شخصيت و سيره امامان(ع) به ويژه امام رضا(ع) و حضرت معصومه (س) و ترويج و نهادينه كردن ارزش هاي موجود در سنت و سيره اين بزرگواران در راس برنامه هاي اين ايام باشد.

 

کد خبر 1179759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha