پیاده‌روی اربعین نشان از وفاداری و اوج ارادت مردم به حضرت سیدالشهدا(ع) است

جانشین رئیس ستاد عتبات عالیات کشور گفت: پیاده‌روی اربعین نشان از وفاداری و اوج ارادت مردم به حضرت سیدالشهدا(ع) و نشانه‌هایی از ظهور حضرت امام زمان(عج) است که باید قدر این ظرفیت را بیش از پیش بدانیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، مجید نامجو جانشین رئیس ستاد عتبات عالیات کشور عصر شنبه هفتم خردادماه در مراسم تکریم و معارفه مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کردستان با قدردانی از اقدامات انجام شده در این استان اظهار کرد: گرچه اقدامات خوبی در این ستاد در استان انجام شده اما وضعیت کنونی با نقطه هدف فاصله زیادی دارد.

 

 

وی افزود: ستاد بازسازی عتبات عالیات یادگار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است و سردار دل‌ها فرمودند باید ستاد عتبات برنامه و چشم‌انداز 20 ساله تنظیم کند بنابراین برای تحقق این امر نیازمند به روز کردن برنامه‌ها هستیم و این مهم در دست اقدام است.

 

 

جانشین رئیس ستاد عتبات عالیات کشور با بیان اینکه باید در شرایط کنونی با دنیا رقابت کنیم، اعلام کرد: جمعیت 20 میلیون نفری در پیاده‌روی اربعین نشان از وفاداری و اوج ارادت مردم به حضرت سیدالشهدا(ع) و نشانه‌هایی از ظهور حضرت امام زمان(عج) است که باید قدر این ظرفیت را بیش از پیش بدانیم.

 

 

نامجو اذعان کرد: تغییر و تحول در همه حوزه‌ها از جمله ستاد بازسازی طبیعی است و مسئولیت برای هیچ کسی باقی نمی‌ماند.

 

وی اضافه کرد: در ستاد عتبات همانند نیروهای امدادی سیاست و اهداف را پیش خواهیم برد و انتظار می‌رود که رئیس سابق ستاد نیروی جدید را همراهی کند.

 

جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور با بیان اینکه این سازمان از هیچ سازمانی پول نگرفته و  به طور کامل مردمی است، تصریح کرد: ارتباط با دوستان عراقی برای ساخت عتبات بسیار صمیمی و نزدیک بوده و رئیس جدید نیز باید  از همه ظرفیت‌های استان برای توسعه برنامه‌ها و پیشبرد اهداف ستاد عتبات عالیات استفاده کند.

 

در پایان این مراسم از زحمات حجت‌الاسلام سید محمد سادات  قدردانی و رضا کرمی به عنوان مسئول جدید ستاد عتبات عالیات استان کردستان معرفی شد.

کد خبر 1179960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha