اعلام فراخوان جشنواره رسانه‌ای ابوذر در هرمزگان

پوستر جشنواره رسانه‌ای ابوذر با حضور فرمانده سپاه امام سجاد(ع)، مسئول حوزه نمایندگی ولی ‌فقیه در سپاه امام سجاد(ع)، رئیس بسیج رسانه استان و جمعی از اصحاب رسانه در بندرعباس رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « محمد رسول جلالی »، مسئول بسیج رسانه هرمزگان در این مراسم، مدت زمان فراخوان آثار این جشنواره را از امروز تا پایان 15دی ماه اعلام و اظهار کرد: مرحله استانی این جشنواره از 15دی ماه تا 15 بهمن ماه سال جاری برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به مرحله کشوری نیز از نیمه اول  بهمن ماه است، افزود: آثار تولیدی شرکت کنندگان حتما باید در یکی از رسانه های مکتوب، مجازی، دیداری یا شنیداری دارای مجوز و یا رسانه ملی منتشر شده باشد.

 

مسئول بسیج رسانه استان هرمزگان ادامه داد: آثار ارسالی به جشنواره باید در بازه 1/1/ 1401 تا 1401/10/15  منتشر شده باشد و هر فرد مجاز به ارسال حداکثر 4 اثر در هر قالب جشنواره است.

 

وی گفت: آثار باید از طریق سایت بسیج رسانه استان به آدرس www.basijrasaneh.ir به دبیرخانه جشنواره ارسال شود و به آثاری که به صورت ایمیل یا دستی به استان ارسال گردد، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

 

 

 

 

 

کد خبر 1179973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha