عملیات آواربرداری ساختمان متروپل از ۴ جبهه در حال انجام است

عباسپور از اجرای عملیات آواربرداری ساختمان فروریخته متروپل آبادان از چهار جبهه به بیل های میکانیکی سنگین خبر داد و گفت: عملیات آواربرداری از مقاوم سازی برخی نقاط سازه‎‌ های مختلف این ساختمان با سرعت بیشتری در حال انجام است.

«احسان عباسپور» عصر امروز (یکشنبه ۸ خرداد) در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، با اشاره به سرعت بیشتر در عملیات آواربرداری متروپل آبادان پس از مقاوم سازی برخی نقاط سازه‎‌ های مختلف این ساختمان اظهار کرد: با توجه به عدم پایداری سازه های باقی مانده ساختمان فروخته متروپل، عملیات آواربرداری و امداد و نجات با دقت بیشتری انجام می‌شود که این نیز باعث شده تا آواربرداری کند پیش برود.

 

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان از اجرای عملیات آواربرداری ساختمان فروریخته متروپل آبادان از چهار جبهه به بیل های میکانیکی سنگین خبر داد و افزود: تاکنون ۳۷ نفر از شهروندان آبادانی که در این حادثه دچار مصدومیت شده بودند به بیمارستان های سطح شهر انتقال یافته که ۳۴ نفر از آنها به صورت سر و پایی مداوا و از بیمارستان ترخیص شدند.

 

وی تصریح کرد: سه نفر دیگر از این مصدومان با توجه شدت جراحات وارده در بیمارستان بستری بودند که امروز یک نفر از آنها مرخص و به آغوش گرم خانواده بازگشت و ۲ نفر دیگر نیز به اهواز اعزام شدند.

 

عباسپور خاطر نشان کرد: هر چند شرایط آنها پایدار است اما این دو مصدوم امروز برای مداوای بیشتر به شهر اهواز انتقال یافتند.

 

وی شمار جانباختگان در این حادثه تا صبح امروز را ۲۹ نفر عنوان کرد و یاد آور شد: جست‌وجو برای کشف اجساد و افراد زنده احتمالی باقی مانده زیر آوارهای متروپل آبادان همچنان با حضور کلیه ادوات، ماشین آلات سبک و سنگین، تجهیزات و نیروهای امدادی، آتش نشان و ... ادامه دارد.

 

کد خبر 1180373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha